Reakce na články

Jméno:
E-mail: [nepovinné]
Zpráva:

Ochrana proti spamování robotu. Kolik je dvakrát tri?


Jirka
2011-07-11 23:13:36
Upřímně setěšim, až bude Bonton na FM i u nás v Budějcích! Zdejší radia (a tim myslim i radia z Prahy vysílající tady), to je hudebně staroba, kýč nebo příšernost. Jak tak momentálně zkušebně posloucham přes net Bonton, taky hraje provařený písničky, ale spolu s Expresem si zachovává vkusnost a nejedná se narozdíl od ostatních o takovou starobu. Nejdokonalejší je samozřejmě Wave, ale digitální příjem radií u nás nahradí analog bůhvíkdy... :-/

Jose
2010-11-07 12:04:12
Hm... Byl tento název šťastným ???

V minulosti docházelo několikrát k nepřijemným pomýlením si, mezi názvy Český rozhlas SEVER a rádiem HEY SEVER...

Došlo to až tak daleko, že někdy tuším minulý rok, se zdejší HEY raději přejmenovalo na HEY ČECHY.

Ovšem na druhou stranu je pravdou, že i Český rozhlas uvažuje o jasnějších názvech, tedy prý se hodlají vzdát nesmyslných názvů jako SEVER, VYSOČINA, REGION, REGINA atd.

A chtějí dát jasné a srozumitelné názvy, dle měst. Ovšem nevím jak to tedy udělají u toho SEVERU ?

Jedině snad, že by to rozdělili na ČRo LIBEREC a ČRo ÚSTÍ NAD LABEM.

Tak možná budeš mít štěstí a toho názvu se oni zbaví.

A pak bude Tvůj SEVER OK.

Možné, ne...

PAK SE TO BUDE MOTAT JAKO SE TO MOTALO S HEY.

Podobnou kolize zde už jednu máme...

Vzniklo studentské Radio R

www.radior.cz/

A o dost později...

Aniž by se dotyčný obtěžoval zjistit, zda takový název už někdo nepoužívá...

Vzniklo na FM také Radio R

www.rradio.cz/

Tak možná to chtělo ten název pečlivěji zvážit....

No snad budeš mít štěstí a SEVER ČRo bude opravdu změněn na nějaký jiný název...

www.rozhlas.cz/sever...



Radio Sever | radio-sever@volny.cz
2010-11-06 12:01:51
Ahoj,
Informuju vás, že na stránce www.radio-sever.huu.cz jsem umístil vaší reklamu... Sháním někoho kdo by byl ochoten mi udělat Banner, protože jaksi s tím nemám zkušenosti a neumím to.. Hodně byste mi pomohli.. Jsem ochoten klidně i zaplatit.. :-) děkuji za odpověd Rádio Sever - Wilík

Agnesa Záhorová | ZahorovaAgnesa@seznam.cz
2010-11-02 03:29:51
Dobrý den prosím jestli by jste nenapsali pěkný článek s velkým poděkováním pro firmy co pomáhají mojí sousedce. V květnu u povodních přišla o dům a veškerý nábytek ale to byla ta menší rána větší byla ta že se s touto hrůzou nevyrovnala a psychicky se zhroutila je to 6 měsicu a bez prášku nemůže byt když jsem viděla jak padá dole jej zdravotní stav tak jsem se rozhodli ji pomoc pojišťovna se nepředala a s konzultací se starostou Troubek jme se rozhodli že zeženem firmu co bude seriozní a postavíme ji domeček firem bylo hodně ale aj dacanov /// podvonikov dosti no hyeny //// ale já jsem vybrala tu nejlepší nejlevněji je to firma co staví dřevo stavby je to firma GEMB - Ing. Štěpán Boháč
Tovární 1197/42a Olomouc
pomáhalo nám i sdružení ČLOVĚK V TÍSNI , moc mě překvapilo jednání s firmou HANÁK NÁBYTEK, a.s., Popůvky 72, 752 01 Kojetín který ji daruje kuchyňskou linku tak moje sousedka se bude brzy stěhovat protože je to paní moc nešťastna v životě ji potkává samo neštěstí před 2 lety přišla o prací jak to tak bývá jak mate nad 50 let pro firmy už nejste perspektivní a tak nemůže v tem neštěstí zůstat sama život si sni dosti zahrává proto toto poděkování píšu opět já Děkujíííííííí


S pozdravem
Záhorová

JJirka
2010-10-19 16:41:52
Ale to, co se hraje v radiích (jinak řečeno to, co má úspěch), zdaleka nezávisí jenom na posluchačích. Záleží to hodně na mediální masáži jednotlivých radií, potažmo hudebních televizí. Kdyby Evropa 2 hrála to, co Expres, a tvrdila, že je to "maXXimum muziky", všichni by jí kopírovali, protože Evropa 2 je trend a fenomén, kterej u nás už 20 let vpodstatě určuje hudební trendy.
Kdyby Kiss Jižní Čechy hrál House Music ve stylu labelů jako Hed Kandi a ministry Of Sound, svejm posluchačům tvrdil, že právě tohle sou "jejich největší hity" namísto těch soušasnejch, ukrutnejch a gigapříšernejch disko-trysko hrůz, bylo by to ideální. 12letejm holčičkám je vpodstatě jedno, co poslouchaj, jim záleží na tom, aby od svýho oblíbenýho moderátora slyšeli, že poslouchaj "jenom hity".
Nemyslíte?

Jose
2010-10-18 16:46:37
Rozdíl mezi Beatem, Country rádiem, Spinem, Radiem 1 na jedné straně a Kiss na druhé straně, je jediný...
A to v tom, že všechna zmíněná rádia jsou velice stylová. Tedy drží se jednoho stylu a dělají to dobře. Nikoli tak KISS. Radio Investments totiž poskupovali všelijaké vesničké kočkopsy a do dnešního dne nevědí, co s tím...
Mohlo to mít kdysi všechno rockový program, to zvorali, pak to mohlo mít všechno dance program, to zvorali taky... Některá Kiss změnila program 3x jiná až 5x, když už nevěděli kudy kam, dali tomu volnost a každé Kiss si může mít svůj vlastní program jaký chce... Prostě lidově řečeno ty stanice KISS jsou totálně v hajzlu. Neodváží se sjednotit na jeden program a jít přímo po krku Evropě 2. Mají strach z Hitrádií a tak se plácají od čerta k ďáblu a od desíti k pěti, což je i to, co je zmíněné v článku, za týden, za měsíc, příští rok se budou zase plácat někam jinam... Podle mého názoru existuje jediné správné řešení... Zařadit KISS po bok Beatu, Country rádia, Spinu, Radia 1. Jiné řešení není. To plácání všeho a ničeho nemá smysl a nikam nevede a nikdy nevedlo. Jediné správné řešení je. KISS tvrdě centralizovat, dát jim zcela jednotný program s místními odpojováky pouze na reklamu a místní informace. Obout je do nějakého stylu. Popu, Hitů, Dance...To je fuk. Ale obout je do něj na 100% ne jeden týden tohle a druhý týden něco jiného a jet...
Ovšem oni se rozhodli plácat, tak se plácají... A tak, zatím co Beat má dobrý zvuk a je všude žádán, Country rádio má výborný zvuk a je všude žádáno. Radio 1 má výborný zvuk a lidi si ho váží. Spin je chtěný a oslavovaný a mají ho lidé rádi. Tak prostě KISS jsou jen ostuda a ostudou budou, dokud to tvrdě nesjednotí a nedají tomu už konečně jednou někdy konečně nějakou tvář.
Rovná se STYL ! Kiss Radio Investment prostě jednoznačně nezvlkádli a neuřídili a všechna ostatní jejich rádia patří mezi to nejlepší ve státě. S Kiss to tak bohužel není. Kiss je nemastné, nesláné nic, které se veze jeden týden někam a druhý týden někam jinam... Obávám se, že stanicím Kiss už ve státě nevěří skoro nikdo...

Jan Štifter
2010-10-17 23:06:47
A propo, Beat, Country, Spin i Radio1 patří pod křídla rozhlasové skupiny vlaastnící i Kiss rádia. A netvrď mi, že oni s formáty, které mají potenciál neexpandují. A Kiss rádia jsou prostě hitová rádia a nikdy to nebude DJ, Expres apod. Protože to nemá význam tady na jihu.

Jan Štifter
2010-10-17 23:04:43
Jirko, já nikomu neberu jeho hudební vkus, ale já hledím na profesní hledisko. A to je ... poklona! Kiss JČ dokáže za "málo peněz" vytřískat z každé akce maximum. Viz. Vysypeme na Vás ..., nakonec s eneporkázalo absolutně žádné pochybení a o takové medializaci si může nechat zdát i Evropa2 a o podobné akci té páteční kdejaké rádio, jelikož oni jen po internetu trhali rekordy o sto šest. A upřímně, už bys měl pochopit, že rádio je byznys jako každá jiná firma. Prostě v JČ nemám absolutně význam jet menšinové formáty. Nemá! Je to tak! Pusť si mptrojku apod. Nikdo Ti nebude vyrábět produkt, který nikdo nekoupí (resp. neprodá) ... A provoz rádia není levná záležitost ...

JJirka
2010-10-15 22:11:51
Ahoj, rád bych reagoval na článek "Eva a Vašek, Heidi Janků či Harlej. Od nevidím do neslyším ... Na Kiss JČ!", konkrétně na skutečnost, že se tahle stanice "rozhodla rozvířit stojaté vody českého eteru a především hudební dramaturgie našich radií".
To se jim sice povedlo, ovšem způsobem podle mě stejně nešťastným, jakým se stalo dneska už legendární rozhazování peněz na budějckym náměstí.
Z už tak příšernýho playlistu posluchači vytvořili daleko příšernější, protože svym výběrem zkombinovali dohromady Kiss a Blaník a už tak strašně hrůzný peklo přetvořili na nejhrůznější peklo vůbec.
Považuju to od nich spíš jako další z mnoha jejich zoufalejch výkřiků do tmy v rámci nějaký další nesmyslný kampaně.
Jestli někdo dlouhodobě rozviřuje veice úspěšně v rámci svejch stylů vody českýho éteru, pak sou to jednoznačně Expres, Wave, Spin, Radio 1, Beat a myslim že za co stydět se nemá ani Country Radio. Hodně přínosný bylo i Radio DJ. Ale to už je jiná kapitola...

Jose
2010-09-25 19:09:54
Ano je to tak. Napřed jsem také velice jásal. Ne, že bych patřil mezi ortodoxní přívržence folku a country, to nikoli, ale tento styl na FM velice zřetelně chybí a je ho potřeba mnohem, více. Ovšem později jsem si uvědomil, že ještě není úplně vyhráno a připomělo mi to soudní řízení ohledně Dobrého dnu, kteří zcizili jeden kmitočet v Mladé Boleslavi, na čež soud jim zakázal vysílat, po té jim to RRTV znovu přiklepla, že je to v pořádku, ale ti, kdo podali žalobu, že byli o ten kmitočet okradeni, se odvolali k soudu a DD, v MB zatím vysílat nemůže. Takže něco obdobného může ještě nastati i zde. I když doufejme, že nenastane. Ale doopravdy si oddychnu až fakt SAMSONI zase z FM pojedou.


José
2010-09-20 07:38:41
Hm... Soudní spory. Nejdelší a nejhorší soudní spor, který se tady zatím táhne, je ohledně Rádia Presston, respektive o frekvenci po něm. Tedy Nový Preston, Sázava atd. Jestli tohle někdo někdy dokáže vyřešit, tak aby tam začalo zase něco vysílat, cokoli, tak to bude zázrak...

Pak další známý soudní spor je ohledně nového rádia SAMSON. To je samozřejmě svinstvo, tedy napadnutí zrovna této stanice a doufám, že SAMSON tento neopodstatněný útok přežije, tento nápor závisti od jiných, neschopných. Vydrží a obnoví znovu své skvělé vysílání na FM.

No a pak je zde ta Dálnice, tedy třetí soudní spor. On je ten projekt Dálnice, tak šílený a zcela zcestný, že se také spokulovalo, zda to nebyl jen vytvořený tunel na investory, protože toto přece nemohl nikdo myslet vážně, že mu to projde ??? No a samozřejmě, když ví od začátku, že mu to neprojde, tak přece nebude rozjíždět nějaké vysílání, to je nesmysl... Takže opravdu o co všechno šlo v boudě jménem Dálnice.... To se asi hned tak nedozvíme. Ale ten projekt neměl smysl. Čím dříve to po něm všechno zametou a uklidí, tím lépe. Snad již příští rok o Dálnici neuslyšíme nic a již to nebude vůbec exitovat.




Jan Štifter
2010-09-19 15:15:42
José, ano, ambiciózní projekt to je, ale jak jsem napsal, je plný kontroverze, nejasnotí a především je ověnčem soudními spory, nulovou poslechovostí a v neposlední řadě omezeným vysíláním. V tuhle chvíli reálěn Dálnice postrádá zcela existenční smysl, má-li vysílat jen pro Jihlavu - cca 10km úsek na dálnici ... Sám jsem zvědav, jak vše dopadne a jediné co mohu, tak to je monitorovat vysílání a podle toho přinášet aktuální informace, jak to vypadá ...

José
2010-09-19 10:43:25
K článku ,,Dálnice na úsporném režimu? "

Dálnice ambiciozní projekt ? Spíše sprostost nemající v ČR obdoby !!!
Vyrobení zhola nesmyslných rušiček !
Nechce se mi dohledávat všechny negativní reakce, ale jsou jich tisíce, všude...
Osoba bývalého aganta StB p.Pařízka je již také propírána všude. V podstatě jediné, co mu funguje je RADIO ČAS. Jinak je to jen směs neúspěchů a lží. Viz. dětská televize POHODA, do dnes zničená frekvence radia Presston atd. atd.
Do dnes nevysílající ČAS ROCK. Kontraversní vstup ČAS-COUNTRY do Brna a následně tak poškození Hané a Country rádia atd. atd.

No, doufejme, že Dálnice bude kompletně zlikvidována. Tímto svinstvem p.Pařízek překonal v devastaci všechny v ČR tedy i takové jakými jsou Media Bohemia nebo Lagardere.

Pokusím se vyhledat, jeden názor, který hovoří za vše

napsáno nickem RYS, cituji:

,,Nejde mi to na rozum.
Auto jede po dalnici 130km/h (vetsinou spise 160km/h).
Dosah 10W je tak cca na 3km useku dalnice.
Coz by taky mohlo znamenat, ze jeden kmitocet uslysite cca minutu nez Vam “vypadne”.
Neverim tomu, ze by se autoradia zvladla automaticky preladit pomoci AFS v RDS
Ale jako 10W rusicka, ktera “vygumuje” jine silnejsi stanice je to vynikajici.”



JJirka
2010-09-07 19:18:45
Já Expres znám hodně dobře, protože ani nic jinýho než Expres neposlouchám :-)
Jinak je pro mě hrůzná informace, že se Bonton chyctá i k nám na jih. Proč další HitRadio?
Nám by se sem hodil spíš Expres...

Ovi
2010-09-02 19:01:37
Pražské Expressradio má nový obal:
Název Expresradia se bůhvíproč tak často komolí. Možná je to tím, že ho málokdo skutečně zná, natož poslouchá. To naštěstí nic nemění na tom, že je to na české poměry vynikající stanice.
oviradio.ic.cz/

Ovi
2010-08-21 13:34:40
Radio Valašsko vysílá nově v Novém Jičíně:
Když už přebíráte článek z webu rádia, zkuste jej prosím nepřebírat s chybami. Výraz "80-tých" je jazykový nesmysl. Pokud to neví rozhlasoví tvůrci ve Vsetíně, mohli byste to vědět alespoň Vy, vždyť jste přece Super. Děkuji a přeji hodně zajímavých témat.
oviradio.ic.cz/

JJirka
2010-07-13 12:35:10
Zdravim! Připomínka k článku Ruda z Ostravy a Martina Pártlová mají odpískáno: Přezdívka rappera Jay-Z se skloňuje buď normálně Jay-Zho, nebo Jay-Zeeho ;-)

JJirka
2010-05-30 00:44:22
Mám dotaz na redakci, týká se "diskuze" Radio Blaník. Skutečně mají lidé možnost komunikovat s touhle stanicí i přes váš portál, nebo má Blaník tolik natvrdlých posluchačů? ;-)

Jose
2010-05-20 20:14:37
Jen taková úvaha v souvislosti s dalším velmi přínosným článkem o současných nejnověji udělených kmitočtech. Všiml jsem si, že tam rádiu ROCK MAX byla přidělena již jeho 4 frekvence. A je to milé jak došlo po roce 2010 k obratu a ROCK se konečně začal šířit také po ČR.

Zatím co před DESETI LETY jen v několika málo městech bylo po jednom rockovém rádiu a jinak NIKDE NIC a posluhači rockových rádií museli buď poslouchat svá vlastní CD a mp3 nebo poslouchat nějaké rádio zahraniční. Dnes už je situace velmi odlišná. Dovolil jsem si to sečíst.

Praha 4

Tábor 3
Olomouc 3

Brno 2
Česká Lípa 2
české Budějovice 2
Hradec Králové 2
Jablonec na Nisou 2
Jindřichův Hradec 2
Karlovy Vary 2
Liberec 2
Most 2
Opava 2
Pardubice 2
Písek 2
Plzeň 2
Třinec 2
Zlín 2

Zbytek měst má 1
nebo bohužel ještě stále 0.

podrobnosti pak zde

home.tiscali.cz/~cb0...

Jako vždy tedy vede hlavní město, to jest PRAHA.

Ovšem Tábor a po něm i teď nově Olomouc se budou moci pyšnit tím, že tam bude možno přelaďovat dokonce mezi 3 rockovými rádii.

A 15 měst v ČR již je schopno v nabídnout 2 rock hrající stanice.
To už je opravdu dobré. A zdá se, že popový terror konečně v ČR končí. Jen je škoda, že v patách úspěchu ROCKU také nejde FOLK a za nimi v závěsu JAZZ.

Jazzovou stanici nemáme na FM ani jednu jedinou nikde. A country / folk stanic je málo. Pouze 4 s velmi málo vysílači.



Jose
2010-05-20 06:41:31
Ještě jsem schvalně pustil na chvilku Hey. Tam hráli taky dost dobře, sice nejsou tak spolehlivý jako Beat a umí tam hrát taky pěkný kraviny. Ale teď hráli náhodou dobře. A nyní už tam mám přes net, radio GAMA z Mostu. To je výborná stanice !!! Tohle, když by jsme tady měli místo nějakých DD, poplatných všem místním soudruhům. To by bylo úplně jiné kafe a o něčem úplně jiném. GAMA na rozdíl od DD opravdu umí hrát neznámé a zajímavé věci... A spolu s Ethno rádiem v Praze asi jediné dvě zajímavá rádia z těch nových. S Orlíkem a DD ať se jdou soudruzi vycpat. Ale ETHNO v Praze a GAMA v Mostě. To je něco. Mám tam stále GAMA a jsem absolutně nadšen. Takhle má hrát rádio.

Jose
2010-05-20 06:24:48
Tak jsem to tedy fakt ráno pustil. Tak první dvě písničky šly. Tak si říkám. Opravdu se tedy asi změnili, budu poslouchat dál. Uvidíme. No a to bylo asi tak všechno... V třetí písničce už na mne vesele dýchalo přesně to o čm mluvím. Tak tohle ať si jdou vyhrávat komoušům na schůze...Na tohle, já po ránu, fakt nemám žaludek. Už tam mám BEAT a jsem spokojen, tam hrají normální pěkné věci, co se mi líbí a co mám rád a ne nějaké prapodivné rudošiny zprasené.
No jediné rádio, které kdy v Liberci z těch místních, za něco doopravdy stálo a mělo význam, byl Triangl. Jinak ať Radio Contact Liberec nebo Euro K nebo DD. Stejná neposlouchatelná pakáž. To tedy raději tisíckrát Pražáky s Beatem a Country rádiem jestli doopravdy přijde, snad ano. Atd. atd.


Jose
2010-05-19 23:20:37
To by muselo dojít k velmi významným změnám v programu... Co jsem si je asi 3x pustil, když začali vysílat / tedy ne zcela první dny samozřejmě, ale až když se to trochu rozjelo a zavedlo se to / tak to byla fakt tak odporná hrůza, že mi z toho málem naskákaly spalničky, opravdu ,,husákovština a normalizace" jako vyšitá... Docela mne u toho fascinoval ten paradox, že ODS v Liberci tedy vyhrává hudbu ,,pro skalní komunisty" a říkal jsem si, že na ně asi chce úmyslně působit, jinak, že to není možné... Konzultoval jsem to se známými a měli z toho zcela stejný pocit a dojem... Od té doby jsem to samozřejmě ani jednou nezapnul. Poslouchám z libereckého FM pouze BEAT, sporadicky VLTAVU a HEY. No z jejich nárustu posluchačů z 1 tisíce na 7 tisíc bych žádnou vědu tedy nedělal... Stále jsou na absolutním dně poslechovosti a více mají i stanice, které zcela žádný vysílač na FM nemají, např. Wave, 10 tisíc./ Když měli vysílač na FM, bylo jich 40 tisíc./ Ovšem DD dostává protekčně a dost nesmyslně jeden vysílač za druhým, tedy Mladou Boleslav, Jablonec a Turnov a buh ví, kam se nacpou dál. No pokud už se dokopali k nějakému jinému, nežli trapnému komunistickému programu, můžu to tedy poslechnout, co se změnilo...
Ale z toho, co jsem slyšel, jsem byl opravdu, zcela otřesen... Něco jako Orlík, to je další taková zbytečná stanice... Ovšem ten naštěstí nikde v okolí není... Prostě, jak říkám, když jsem si pustil DD, já, byla tam HELENA VONDRÁČKOVÁ a podobní a myslel jsem že je rok 1977 a Husák u moci a vrcholí normalizace.


Jan Štifter
2010-05-19 22:42:09
to Jose: Děkuji za kladnou reakci na článek o aktuálních koordinacích :-) Pokud jde o rádio Dobrý den, já osobně jsem jej několik dní poslouchal v poslední době a musím říci na obranu slov paní ředitelky, že hrají opravdu songy, které se jiná rádia neodváží hrát a jde-li o jejich styl, ten bych nechal na posouzení posluchačům jako takovým ;-) Tedy i Tobě a mnoha dalším a že jim přibývají ... Jinak zůstaň portálu super-radio.cz věrný, i nadále budeme přinášet zajímavé články a rozhovory - v blízké době např. s Martinem Kamínským z Free rádia ...

Jose
2010-05-19 22:16:43
Ještě poznámka. Z článku vyplývá, že není jisté, že u té 106.1 jde o Rock Rádio. Ale jak je tedy patrné bude to někdo z Media Bohemia. Nemohlo by jít o Oldies Radio ? No, když by se sem dostalo Oldies Radio. Tak to by tedy byla bomba. Dostat do Liberce Country Radio a ještě Oldies Radio a tím se přiblížit Praze a Táboru, kde to takto mají, tak se snad půjdeme radostí ožrat. Pak sem ještě dostat tak RADIO 1 a nebo Ethno Radio, co je v Praze a Brně a byl by Liberec naprosto dokonalý.

To by mi snad i přestaly vadit ty opruzující amatérské trapnosti typu Dobrý den a Radio Contact Liberec.


Jose
2010-05-19 21:43:05
Článek ,,Beat a Country Radio chystá expanzi" mne velice potěšil a je opravdu velmi pěkný. Pokud by se Country rádio opravdu dostalo do Liberce, mnoho mých známých ožije a bude nevýslovně potěšeno A byla by to opravdu událost roku. Též určitě budou lidé potěšení Beatem na Kladně pokud by mu to vyšlo. Je to opravdu zajímavý a pěkný článek. A takové články by měly být, tedy rád bych takové informace slyšel a četl. Též je zajímavé, pokud by se do Liberce dostalo Rock Rádio. Sice to nepředpokládám, protože už jeden pokus zde v okolí mu byl zamítnut. Ale znamenalo by to, že by v Liberci byla po té 3 rocková rádia, tedy Beat, Hey a Rock rádio. To už by bylo tedy opravdu zajímavé a bylo by možné přelaďovat mezi více stanicemi. Na druhou stranu by to mohlo ubrat Beatu některé posluchače a to by zase bylo škoda. Protože je minimálně 10x lepší nežli Rock rádio a pokud by mu ubylo posluchačů a následně peněz, mohlo by to mít negativní dopad na jeho program. Což by byla obrovská ztráta, protože je to jeden z nejlepších programů v ČR. Naproti tomu musím poznamenat, že mi vůbec nepotěšil a dosti rozuřil řlánek o Dobrém dnu. Tato protekční štvavá vysílačka ovládaná poslanci ODS a chovající se jak ty nejkonzervativnější bolševici vyřvávající celé dny Vondráčkové a podobné bolševické prasárny a on má někdo drzost o tomto, jednom z nejhnusnějších a nejtrapnějších vysílání v ČR, vykládat cosi o odvážných skladbách. Toto blábolení už svědčí o naprostých psychopatech a totální nesoudnosti. Nezapomenu jak tam ty zrůdy uráží a ironizují např. tak slavnou stanici jako býval Luxembourg. Doufám, že toto svinstvo brzy zanikne a přestane prudit na českém FM. Drze získalo v Liberci vysílač, který měl získat Bonton. Aféry kolem této pseudo stanice jsou známé atd. atd. www.bezkorupce.cz/ak... o dalších a dalších jejich průserech psávala i iDnes. Je to výsměch všem na FM a ne rádio.



JJirka
2010-05-18 23:54:50
K článku "Beat a Country Radio chystá expanzi": Tenhle článek opět potvrzuje jednu smutnou skutečnost: Totiž naprostou uniformitu a neoriginalitu českých stanic (až na pár vyjímek). Jamkile se uchytí jeden formát, všichni ho začnou napodobovat a výběr mezi hudebními styly je prakticky nulový. A tato skutečnost zajímá očividně asi jenom mě a pár dalších znechucených posluchačů, kteří už se vždy těší domů k internetu, až si naladí "to svoje" radio. Třeba u mě je to pražský Expres, nic jiného nedokážu poslouchat. Výborné bylo i Radio DJ, rozhodně co říct má i Spin... Škoda, že to u nás co se týká radií vypadá takhle...

Ovi
2010-05-05 22:37:13
K článku Historie pirátských počinů v českém éteru. V současnosti ladím dvě pirátské stanice: Flash Radio 87,5 (střední Čechy) a Radio Cable 92,3 (východní Čechy).
oviradio.ic.cz/

JJirka
2010-04-24 00:00:54
Heej, teď sem sem vážně perfektně pobavil! Commin Out On-Air, tomu říkám vypečená sázka!!! :-D

Jan Štifter
2010-04-17 09:39:05
Jirko, díky za reakci! S tvým názorem na Saturday Night Fever souhlasím! Devadesátka na Hitrádiích je singlová a cílem je se zavděčit většině, máš pravdu, moc "vzácných kousků" tam posluchač nenajde. To bych spíše doporučil Discopříběh na Kissech - ta je spousta zajímavých verzí známých i méně známých hitů. Pokud jde o taneční muziku, je to o vkusu každého ;-) Ale díky za názor! Speciály Expres rádia doplním :-)

JJirka
2010-04-17 00:08:04
K založení této diskuze mě přiměly dva články na tomto portále z poslední doby.
První článek nese název "Boom devadesátek a osmdesátek", zde bych pouze jakožto velmi spokojený posluchač pražského Expresu rád vypíchnul Expresácký pořad "Saturday Night Fever", kde se hraje opravdu zábavná, kvalitní a pečlivě vybraná muzika. Tenhle týden jsem u doktora v čekárně slyšel pořad "Devadesátka" na Faktoru, a byl jsem velmi zklamán. Po třech výborných písních začli hrát už jenom samé obehrané hnusy.
Dále bych rád zareagoval na článek "Taneční muzika v českém éteru". Ano, i já jsem si přál více danceu v českých radiích, ale řeknu vám, než to, co hraje v současnosti většina stanic, to radši nic. Kiss a Fajn, to je s vyjímkou naprosto excelentího PartyMachineu výsměch taneční hudbě. Komerční zrůdnosti, které hraje Kiss, to je výsměch veškeré hudbě. Freečko je stále komerční diskotéka, ale aspoň už ne tak zhovadělá jako Kissy. Dance Radio hraje především tranceovou scénu, takže vlastně taky komerci. Extravaganza ujde, ale mnohem lépe na mě zapůsobil Kissácký PartyMachine, to je vlastně jediné, co se Kissákům povedlo. Zbytek radií neznám, párkrát jsem si pro zajímavost pustil SeeJay, který hraje kupodivu velice slušně. Skvělé speciály má i Expres - Mecca Music Mix a StarMix. Tam frčí house, takže moje krevní skupina. Proč radia nehrají víc houseu nebo techna???

Vyhledávání:
Rádio Tip

Rádio Tipy

Rádio Petrov
Přehraj rádio online
Online poslech všech českých rádií

Newsletter

Chcete-li pravidelně dostávat novinky o portálu Super-Rádio.cz, tak se registrujte! Budete informováni na e-mail:

Anketa

Jakým způsobem posloucháte rádia?
Rádiový přijímač
26%
Internet
25%
Chytrý telefon
24%
Neposlouchám rádia
25%

Ze světa médií


Bez nahlížení do registru to nejde. I se záznamem ale dostanete půjčku


Od 1. prosince 2016 vstoupil v platnost Zákon č. 257/2016 Sb., tedy Zákon o spotřebitelském úvěru. Ten obsahuje některé změny pro poskytování půjček, a to v bankovním i nebankovním sektoru. Zároveň upravuje řadu skutečností s úvěry souvisejícími....


Zámek Libochovice je magnetem Ústeckého kraje. Poznejte kouzelné místo


Možná jste nevěděli, že hodně filmů a pohádek se natáčelo na zámku Libochovice. Je to kouzelné místo v Ústeckém kraji. Přečtěte si, proč město na Ohři v severních Čechách navštívit a co vše je tam k vidění....


Simpsonovi budou s novým hlasem Lízy. Víme, kdo bude dabovat místo zesnulé Heleny Štáchové


28. řadu amerického kresleného seriálu Simpsonovi, v níž hlas Lízy Simpsonové dabovala nedávno zesnulá Helena Štáchová, převezme Ivanka Korolová....


Coca-Cola a další limonády ve dvoulitrových lahvích už v Česku nebudou


Nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley tonic se v Česku už nebudou prodávat ve dvoulitrovém balení. Je to poměrně zásadní změna. Místo toho na pultech obchodů najdeme balení o nižších či větších velikostech....


© 2006-2017 Super-Rádio.cz a Radioweb.cz