Ráááádio Impuls

Jméno:
E-mail: [nepovinné]
Zpráva:

Ochrana proti spamování robotu. Kolik je dvakrát tri?


slepejš
2012-04-13 15:55:14
kde sehnat samolepku rádia IMPULS děkuji

FIFOULI | PANVEZIR@CENTRUM.CZ
2009-11-24 17:52:54
ČAU,TAK JAK TO JDE.PIC JINDRA

José
2009-03-05 14:58:08
To je svatá pravda a zcela holé popsání faktů. Ale vůbec nijak to nevysvětluje situaci na českém FM. Proč jsou 3 celoplošky, tedy Impuls, Frekvence 1 a Evropa 2 popové ? Proč není některá z nich nějaká jiná ? Třeba Country rádio ? Nebo Beat ? Proč jsou dvě celoplošky, tedy Frekvence 1 a Evropa 2 majetkem jedné firmy, tedy Lagardere ? Proč nemá celoplošku nějaká jiná firma, třeba Radio Investmens ? Proč byla odebrána licence dance stanici Triangl ?

rapidshare.com/files...

A v této době existuje dance stanice Helax, která vysílá z Ostravy a je zachytitelná maximálně v Olomouci, takže zcela celé Čechy jsou bez dance. Mimo Prahy, kde vysílá Radio DJ.

Proč bylo možné aby stanice jako Karolína nebo Eldorádio nahradila stanice Blaník ?

Proč alternativní stanice pro mladé Wave není celoplošnou, tak jako je celoplošnou stanice Praha nebo stanice Radiožurnál ?

Atd. Vše, co se děje umožňuje, jediný dojem. Že celou RRTV si koupil nějaký Gott nebo Vondráčková nebo někdo takový. A navozuje zde umělý stav vysílání stejného, jako v letech 1969-1989 a dělá vše pro to aby se všechny frekvence přidělovaly jen pro něj vhodným subjektům. Jinak si nelze vysvětlit růst některých stanic a stále další a další frekvence pro ně. Např. Čas atd.
Takže doufám,že každý pochopí, co tím myslím. Protože platí, že někdo má rád tohle a jiný tamto, tak nevím proč všichni máme dostávat jen to jedno. RRTV rozhodně neplní zájmy občanů. Občané tvoří stát a RRTV by měla zastupovat zájem státu, tedy jejich. To se neděje. Zdá se, že zastupuje zájmy jen nějakých úzkých skupin, které nějakým způsobem profitují a profitovaly z hudby před rokem 1989.

Tony
2009-03-05 12:59:52
Chtěl jsem napsat doufám,ne soufám,sorry.

Tony
2009-03-05 12:58:24
Znám spoustu lidí,kteří mají rádi Impuls.Znám spoustu lidí,kteří Impuls rádi nemají.Znám spoustu lidí,kteří mají rádi Frekvenci 1.Znám spoustu lidí,kteří Frekvenci 1 rádi nemají.Znám spoustu lidí,kteří mají rádi Beat.Znám spostu lidí,kteří Beat rádi nemají.A takhle bych mohl pokračovat u každé stanice.Soufám,že každý pochopil,co jsem tím myslel!

José
2009-03-03 15:16:22
Já také proti p.Kasíkovi nic nemám a naopak si ho velmi vážím, ten životopis jsem tam dal proto aby jsme si oživili různé souvislosti.
To, že Alfa připomínala Radiožurnál mi také nevadilo. Spíše mne napadá souvislost s dneškem ČT24 versus Z1. Co se týče té ,,vlezlosti" Impulsu. Domnívám se, že to mohlo přijít od Němců. Protože u nás nikdo jiný, takto ,,vlezlý" není. A to jejich PSR, kterým to patří je vlezlé dost podobně. Může to být dáno tím, že v NSR bylo dost zavadených dobrých ,,západních" stanic a ti ,,východňáři" museli být takto ,,agrsevní" a ,,průrazní" aby to někam dotáhli a uspěli. Zřejmě se jim to osvědčilo v NSR i ČR. Neuspěli s tím naopak v Rakousku, kde to vzdali a bouchli to Francouzům. Ovšem Rakousko je známé svým dosti negativním postojem k podobným privátním projektům a má přísné podmínky. Vzdali to v Polsku, tam už si nevzpomenu, zda to prodali Američanům nebo Polákům. Nic méně v NSR a ČR jim tento styl přinesl ovoce. Již si nevzpomenu, kdo všechno se tehdy hlásil, ale matně si vzpomínám, že jsem to nepřál ani Impulsu ani Alfě, ale někomu úplně jinému, jen už nevím, kdo to tehdy mohl být. Asi už je to dneska jedno. Co není jedno je to, že ta licence byla na 8 let, po té se automaticky prodlužuje na 4 roky. Takže v roce 2013 toto prodloužení končí a v roce 2013 by měl být vyhlášený nový konkurz na ty frekvence. Bohužel právě v těhle dnech leží v parlamentě návrh podaný 4 poslanci a iniciovaný p.Zelenkou

www.radiotv.cz/radio...

A tom aby Impulsu byla licence prodloužena do roku 2020 a možná dokonce až do roku 2025. Toto považuji, za největší svinstvo, co se má v ČR stát...

www.digizone.cz/aktu...

To je vše.


Karel
2009-03-03 12:57:08
I když se v něčem lišíme,neznamená to,že tady nemůžeme diskutovat na solidní úrovni.Takže,Alfa pro mě byla opravdu jednička,to už jsem řekl.Našel jsem v ní vždycky to,co jsem potřeboval,kvalitní informace,kvalitní zpravodajství.Nicméně,souhlasím s tím,že do Alfy,kde,kdo strkal svůj odporný frňák.Zkrátka,spousta lidem skutečně nevoněla.Zlý jazykové tehdy dokonce tvrdili,že je to kopie Radiožurnálu,to mi bylo ale opravdu jedno.Když se potom z Alfy stala Nová Alfa,tak jsem měl strach,že to bude nějaká bulvární žumpa.Naštěstí jsem se spletl!Nová Alfa měla opravdu hezké vysílání,i když byla spojená s televizí Nova.Nova mi tehdy nevadila,dnes je příšerná.Jenže právě kvůli změně názvu,začali problémy s RRTV.Skončilo to až soudu,kde samozřejmě vyhrála RRTV!Jak jinak!Nepřátelé Alfy si mohli blahopřát.Zkrátka neustálé problémy,a tak nakonec se rádio Nová Alfa zase vrací k původnímu názvu Alfa.No,a za nějakou dobu už konec nevyhnutelný.Když se rozhodovalo o tom,kdo bude vysílat po Alfě,jsem neměl valné mínění.A bohužel,moje vize se naplnila!Co se týká pana Václava Kasíka,proti němu osobně jsem nikdy nic neměl,on za zánik nemohl,to zařídili jiní pánové!Po Alfě se mi dodnes stýská.JInak,co se týká Impulsu,tak je mi úplně jedno,co vysílají,kolik mají posluchačů,ať si ho klidně poslouchají.Ale nachápu,proč musí mít všude reklamu?Proč?Na co má takové odporné a vlezlé promotion?Opravdu nechápu.To je asi vše,co jsem chtěl říct.

Budulinek
2009-03-03 01:41:23
Ja vam zhraju ze budete koukat .

Budulinek
2009-03-03 01:39:45
Vazeny psne Kamile mate pravdu ja neco s tim udelam.Dekuji.

Kamil
2009-03-02 18:45:49
Je to pravda,Impuls není vlastně informační rádio,to bylo možná na začátku!Dnes hraje to co hraje,ale o muzice jako takové tam vlastně není vůbec řeč,to je fakt!Zkrátka hrají a hrají,to si myslím že,je chyba.Ale zajíma to někoho?Kdyby se to vzalo za lepší konec,ten výsledek by mohl být lepší,a dnes by se chovalo třeba úplně jinak.

Klejna
2009-03-02 17:09:05
Jak rad ypisi taky milionkrat ne jenom ze RRTV nema poradne ani napsane sve tiskove zpravy uvedene na svych strankach , ale kdyby tuhle verbez nedovolila tak tu neni. Myslim si , ze na to se schodnem. Ja osobne si Impuls , Fkvenci nezapnu. Bohuzel vse posloucham prez net. ted jsem dostal od Emersona super tip na country a jsem spokojenej.

Klejna
2009-03-02 17:06:00
Tak nejak souhlasim a musim rict ze me osobne se nelibi zadna nase celoploska. Opravdu stoji to tady za prd. Bohuzel je to tak.

José
2009-03-02 15:49:45
Je pravda, že co se příliš ,,vnucuje" začne být ,,na obtíž" a opruzuje to. Mám zcela shodnou reakci a asi nejsme jen my dva, co reagujeme, takovým to způsobem. Čili averze, to v lidech, již probouzí, dávno. V něčem se, ale lišíme. Já nekoukám, na Alfu, jako, na to ,,zlaté, minulé". Ale na něco, co stálo, docela za prd. A nejvíce se mi na těch frekvencí líbila Nová Alfa. Pokusím se vrátit do historie, nic méně neručím za 100%. Řekl bych, že do Alfy, kecal, kde, kdo. za prvé, v tom jel p.Kasík, současný ředitel ČRo
(doporučuji přečíst)

www.reflex.cz/Clanek...

Ten, je sice známý s tím, že nám konečně dal Wave, na druhou stranu se o něm říká, že neumí nikoho vyhodit a je otázkou jestli nejsou např. ČRo 5, trošičku moc přebujelé, či minimálně hodně zastaralé a zda mají být regionální stanice ČRo jenom pro důchodce a nepotřebovaly by omladit ? Je otázkou, zda ČRo 1 Radiožurnál, je opravdu takový, jaký by měl být. Pro mne je od změn v lednu 2008, nepřijatelný. (Před ,,z mého pohledu" negativními změnami, jsem ho poslouchal. Dále je třeba uvést, že se kolem patrně také motali p.Zelenka (předseda APSV) a též p.Dvořák (bývalý kádrovák ČRo, majitel Oldies Olympic, před tím tunelář z Cit, údajně ho zcizil americké firmě atd.)
Respektive vše vede od ALFY k Media Bohemia, před tím Stamford.
(doporučuji velmi pečlivě přečíst historii)

www.mediabohemia.cz/...

Takže z mého pohledu. Byla Alfa, takové neslané, nemastné, nic. Respektive také jsem zaslechl věty, cituji : ,,já jim říkal, že to chce mít v každém regionu svého zpravodaje, oni říkali, že stačí číst, co tam napíše místní tisk.."

Takže, Media Bohemia jsou známé až svojí nenormální šetřivostí, tedy naprostým zkrblictvím a dotažením minimalizace, až na obsolutní dotaz.
A p.Zelenka dává své ,, chytré rady" zhovadilosti k dis
pozici, ještě dnes. Nemohlo to dopadnout jinak. Nežli absolutním krachem. Což se také stalo.
Dobře, vrazil do toho prachy Železný od Novy a byla Nová Alfa. Tehdy to dostalo spád a smysl. Jenže podle mne přišlo politické rozhodnutí a už tu byl záměr Železného likvidovat. Nemám ho ani trochu rád. Nevu nesnáším, ale myslím si, že Novou Alfu udělal dobře. Tedy bylo to nejlepší, co tam, kdy bylo, na těch frekvencích.
Jenže neprošlo to.
Tak se udělal výběr. Docela by mne zajímalo, kdo všechno se o toho hlásil, ale to už asi nevyhrabu. Nic méně vyhrála Londa z Impulsem. Nevím, jak vysoký v ní tehdy byl podíl Eurocastu a zda do ní Eurocast nevstoupil náhodou až později. V každém případě mne dost překvapuje, že by celoplošku dostali Němci, když po celé ČR probíhalo strašení od komunistů s Benešovými dekrety a ještě k tomu východní Němci, což je pomalu něco jako Rusové, tedy lezli jim do zadku, ještě více, nežli my. No dobře, možná to byla jenomLonda a Eurocast do toho vstoupil později, opravdu nevím. V každém případě, když začali orientaci na český pseudo pop, řval jsem smíchy, že nás Němci učí česky a docela mi to připadalo jako protektorát. Nic méně dopady jsou ještě horší, nežli jsem si původně myslel. Viz. znovu historie Media Bohemia viz. ta druhá adresa. V podstatě to znamená asi tolik, že, když by tehdy nechali Železného na pokoji a Nová Alfa jela dál. Nejspíše by nebyl důvod ke vzniku největšího současného devastátora FM, tedy Media Bohemia, který má za sebou desítky požraných a zničených stanic a jehož produkty, nikoli tím, co hrají nebo hovoří, ale svým stylem řízení, tedy omezení nákladů na minimum, připomínají právě tu Alfu. Ne kvalitou, ale právě tím, co na ní bylo nekvalitního. A jsou všude a je to hrůza.

Takže RRTV tím způsobila dvě věci. Vlastně tři. Zánik Nové Alfy. Vznik Impulsu a vznik Media Bohemia. Všechny 3 velice negativní. To je opravdu tedy ,,úspěch"(myšleno ironicky) RRTV.


Karel
2009-03-02 12:46:17
Tak pánové!Rádio Alfa byla to nejlepší,co tady v devatesátých letech bylo!Dovolí si někdo tohle snad srovnávat s tou Impulsovic sračkou?Mám Impulsu až po krk!Uvedu pár příkladů proč.Přijdu do krámu,a co slyším?Impuls!Přijdu na autobusové nebo vlakové nadráží,podívam se na lavičku,a co vidím?Reklamu na Impuls!Nastoupím do autobusu,a co má pan šofér puštěného za stanici?Impuls!Stačív to takhle?

José
2009-03-02 12:17:09
Akorát, že někomu se ta rozličnost daří méně a někomu více. Tak Londě se daří provozovat, jak Impuls, tak Rock Zone. Radio Investmenst jsou v tomto podle mne nejlepší, protože těm se daří provozovat, jak Radio 1 Praha, tak Beat, tak Country rádio, tak Spin a i Jizeru. Jediné, co jim moc nejde jsou Kiss. Mafra provozuje jak Classic FM, tak Expres. Moc to nejde Media Bohemia, těm jde třeba Blaník. Ale jejich Rock rádia vypadají jako Hitrádia a ty vypadají jak Fajnrádia. Takže nic moc. Jediné opravdu odlišné mají Oldies Olympic. Tak ti jsou asi nejhorší. A ani moc to nejde Hey. Jejich Hey poctivému rocku se daří a Hey česky a nej, je docela slušný propadák. Takže někdo to svede provozovat, několik žánrů. A někdo ne. I celkem Lagardere to jde. Tedy F1 je jiná něžli Radio DJ a to je zase jiné nežli Bonton a ten je jiný nežli E2. Jak říkám, myslím si, že nejlépe to jde Radio Investmens, až na ty Kiss. A nejhůře Media Bohemia, až na ten Oldies Olympic, který je dobrý.

José
2009-03-02 11:42:21
Taky nevím, co se mu zdá divného. Je to normální. Běžně firmy provozují více různých stanic s odlišnými žánry. Skoro každá v ČR. Tedy pokud jde o větší firmy. A nikoli o nějakou regionálku s jednou frekvencí, která má starosti aby uprovozovala sama sebe.

Klejna
2009-03-02 11:10:24
Ze se zrusila Alfa? No a co? Nam toho v Plzni tolika zrusili a mohl jsem se stavet na hlavu a houbelec. Az to bude zalez na moji osobe tak vam mile rad pustim a konec koncu i sobe co jen si budete prat.

Klejna
2009-03-02 11:08:41
Co je na tom spatneho ze Impuls a rock zone jsou pod jednou strechou? Ma to jeddnoho majitele tak co? Beat je taky pod jednou strchou , kde je Country, Kiss98 a vedle v garazi radio 1. Blanik je take pod jednou strechou , kde je City, Oldies . Tech stanic je sposusta co jsou pod jednou strechou.

Klejna
2009-03-01 15:21:56
U nas je taky houby . Proste je to srab nejvetsiho kalibru.

José
2009-03-01 12:31:09
Přitom, jak říkám, ten BONTON je v Český Lípě a je v Praze a fakt by se na to vyloženě hodil. To bylo pro něj, jak stvořené. To samé jako Most pro Beat. To byla dvě moc špatná rozhodnutí. Beat měl dostat Most a BONTON měl dostat Liberec ale, co naděláš, nic ... Říkám, že mě s tou nucenou a vynucovanou regionalitou štvou od samého začátku...

Klejna
2009-03-01 12:24:30
A mozna to Valassko to nevim. Ja nechapu proc to nedali tomu Bontonu. Udajne ze je neregionalni . hahahahahahah

José
2009-03-01 12:22:17
Proto mám raději ty větší. Ale ne vážně, po zkušenostech s tím, co předvádí Dobrý den. Snad začnu i RCL tolerovat a vážit si ho. Dokonce jsem zvažoval, zda ho mám ještě jako negativní stanici uvést Proti Dobrému dnu opravdu vypadá profesionálně. Takže tady vidíš komu to RRTV zase rozdala. Z toho snad jediný přínos je to ETHNO RADIO.

Klejna
2009-03-01 12:17:36
Popravde receno. Jak tohle nekdo muze provozovat. V noci tam zvoneji zvony z vasi radnice. Prez den snad jedny zpravy porad dokola. To je fakt dilo. hahahahahh

José
2009-03-01 12:15:00
Tak asi u takovéhle regionální stanice to může být citelné. No já řval smíchy, to jsem fakt nemohl, když někdo o Dobrém dnu napsal, že jsou ELITA. Přítom fakt tam mají takového šišlala z Hey Severu vyhozeného. A lidi z Euro K, což bylo takové nepovedené truc rádio bývalého majitele RCL. Takže to je fakt bída. Ale překvapoli mne, že šli na net. Každý má možnost si to posoudit. A já to komentoval tak, že jsem málem obdržel taky bodíka.

Klejna
2009-03-01 12:11:24
Co se tyce tech normalizacnich pisnicek typu Zelenkova a spol a jeste odporne predelavky tak to je fakt trapny. co mi tady vyresime nic. to je ten pruser

Klejna
2009-03-01 12:10:19
Ja nevim zda 3 tisice na takave radio z velkym pokrytim je hodne ci malo. ale ja si nemuzu pomoct me se RCL libi. Kvalitni informace to ma a hudba pro moji osobu je snesitelna.Ale to dobry den a ty stranky no to je desny.

José
2009-03-01 11:59:19
Hurá. Opět další souhlas, koukám. Takže asi nepíšu takový kraviny, že jo ? Tak mu jí založ. Říkal jsem ti, že jsou strašný. Ale člověče, minulý týden jsem dostal šok z RCL, někam jsem přišel tam hrálo rádio, docela dobrou věc, tak jsem se vrátil k sobě a polovil a ono to bylo RCL a nechal jsem ho tam asi půl dne ! Nechápal jsem. Trochu to poupravili. Po 15 letech ! Ne ty hlavní znělky jsou stejně pitomé jako dřív. Ale objevily se nějaké jiné předěly a nějak byl trochu jiný výběr hudby, měl jsem z toho šok... Dělalo to na mě dojem, že dostali z DD bobky a šli do sebe...Prý přišli o 3 tisíce posluchačů...

Klejna
2009-03-01 11:50:05
Jelikoz tu nejni zaloze na diskuze na radio Dobry den z Liberce tak to napisi sem. Nezlobte se , ale to radio se opravdu neda poslouchat. Zlatej bonton. Nemma co k tomu dodat.

Karel
2009-02-25 13:26:34
Jestlipak si vůbec někdo vzpomněl,že včera to bylo přesně deset let,co skončila Alfa?A dnes je to deset let,co začala vysílat tahle hnusárna!!!Opravdu smutné,že dala přednost normalizace před kvalitní a vyváženou stanicí která něměla chybu!

Otas
2009-02-18 00:10:49
Rádio Orlík začíná... Myslím, že je předčasné a neobjektivní ho posuzovat. Uvidíme, jak se bude situace kolem něj vyvíjet dál.

José
2009-02-17 15:31:50
Tak si pusť ze srandy z internetu Orlík, to je snad ještě horší. A to jim prosím přidělili 4 vysílače.

Marek
2009-02-17 13:29:33
Pro Josého:
Se vším co jsi zde řekl,musím souhlasit,Impuls se skutečně nedá poslouchat,téhle žumpy je opravdu všude až nadmíru moc,jak v novinách tak v televizi.Ta jejich propagace je až nechutně odporná a jak říkáš,není umění prodat kvalitní zboží,umění je prodat množství šuntu,bohužel smutná realita!!!S těmi co vzpomínají na zlatý časy komunismu je bohužel také dost!Ale pravda je taková,že horší žumpa než Impuls u nás snad neexistuje!!!

José
2009-02-16 15:10:19
Pro Marka:

Za část úspěchu Impulsu je určitě zodpovědná RRTV viz. si třeba porovnej tyto dvě tabulky..

www.dxradio.cz/stani...

www.dxradio.cz/stani...

Na druhou stranu, je třeba uznat, že, jak se Impuls nedá poslouchat, tak, tak má dobré promo. Respektive pokud otevřu noviny, pokud pustím TV. Všude na mne vybafne Impuls.

Takže, když bych to odhadl a sečetl vyjde mi. Že zhruba vidím někde, nějakou reklamu na Impuls 3x více, nežli na zcela všechny ostatní stanice, sečtené dohromady.

Takže. Bod jedna. Je celoplošné pokrytí. Bod dvě je zcela vynikající práce jejich propagačního oddělení a ti lidi v nměm by měli mít trojnásobné platy nežli ostatní zbytek té stanice. Protože jejich práce je opravdu vidět a přináší jim nevídaný úspěch.
Jak se traduje v obchodě. Není uměním prodat pár kousků kvalitního zboží. Uměním je prodat obrovské množství naprostého šuntu. A to Impuls dovede. A to perfektně.

No a třetí věcí je asi ta orientace na český nacionalismus. Kdy mnoho podivných jedinců vzpomíná ,,na zlaté komouše". A mnoho jich nesouhlasí s EU. A už vůbec ne s NATO atd. A na těhle nacionalistech a pod živlech Impuls, celkem dobře žije a hraje jim na jejich notu.

Součet pak všech tří zmíněných věcí, je jeho úspěch. Tedy naměřená poslechovost.



Jiří Novák | Jirka.Novak1@atlas.cz
2009-01-20 01:21:32
Dekuji panu Stulovi za znozprovozneni diskuze. A verte rad sem budu chodit. Diky vam moc.

JB
2009-01-19 18:02:53
A tady to máme:
45 já
46 klejna
47 klejna
48 já
49 klejna
50 klejna
51 já
52 klejna
53 já
54 klejna
55 já
56 klejna
57 já
58 klejna
59 klejna
60 já
70 klejna
72 já
73 klejna
74 já
75 klejna
76 já
77 klejna
79 já
A varování redakce.

Eduard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-19 15:49:46
Milí diskutéři!
Chci vás varovat před pokračováním vaší rozjeté diskuse. Pokud okamžitě nezměníte styl svých přízpěvků, budu nucen diskusi smazat a vaše IP adresy zablokovat. Jestli se chcete urážet, nadávat si atd. použijte prosím osobní kontakt, e-mail či jinou formu! Rozhodně však z toho vynechte tento portál. Přišlo mi již několik e-mailů s upozorněním na vaše chování a poškozování tak dobrého jména mého projektu. Děkuji za pochopení...

Eduard Štůla - Šéfredaktor

José Brtník
2009-01-19 12:23:43
No nějaký pan Jaroslav Klejna tam sdílí kancelář ještě s nějakým pánem a otvírá si svoji nevymáchánou držku na moderátorky, které mu chtějí donést kafe. Takových věcí vím o panu Klejnovi z Impulsu docela hodně. Chápu, že je zesranej strachy až za ušima z toho, co nevyváděl za svinstva již na 3 serverech, ale, jak říkám, to je čistě jeho problém. On dělá skvělé image stanici Impuls. A je vidět, co za zmrdy v té stanici pracuje. Vše.

David
2009-01-19 12:17:40
Pan Klejna na Impulsu opravdu nedělá, vím to od velmi seriózního čověka, který na rozdíl od pana Klejny na Impulsu pracuje. Zná se tam s každym, ale o panu Klejnovi nikdy neslyšel. To, že pan Jarslav píše, že tam pracuje tudíž nenamená, že to tak opravdu je. A určitě kvůli němu nikdo neodcházel. Na stranu druhou je mi to ale vlastně jedno ...

José Brtník
2009-01-19 11:35:52
To jsi prvně zkopíroval také něco inteligentního, viď zmrdánku ? Jo. To víš. Přesně takhle to je.

J.E.B.
2009-01-19 11:03:57
José Brtník
Koukám, že jsi si přelezl otravovat sem, no tak budeme pokračovat tady. Že na tom Beatu pěkně hrajou viď ? To ten váš zkurvenej Impuls nedovede. Už si je du pustit. To je parádička, takovej Beat. To víš, kdo umí, ten umí. A zmrdi z Impulsu, jen čumí.

José Brtník
2009-01-19 06:02:36
Jasně Mrdiku, kup si červenou bambuli na nos a budeš nejlepší šašek v ČR. Budu muset odkaz na tuhle diskusi rozeslat, co nejvíce lidem ať se podívají, co mají v Impulsu za hlupáčky, Myslím, že se náramně pobaví. A tady se to alespoň trošičku oživí.

José Mrdník
2009-01-19 00:07:47
a tim tady koncim diskuzy.

José Mrdník
2009-01-19 00:07:13
Jenomze ty svine tim neublizej me osobe , ale tomu kdo ti to rekl do ICQ. Ses svine .

J.E.B.
2009-01-18 23:54:48
Ty jsi ale rychlý, nechceš začít psát komiksy, měl by jsi úspěch...hehehehe...

José Mrdník
2009-01-18 23:53:07
Neplodnej Imbecile .

José Mrdník
2009-01-18 23:52:31
Drz hubu ty zasranej starej buzerante . A vyliz si prdel .

José Brtník
2009-01-18 23:46:10
A já zase vím, že on sám několikrát napsal, že připravovali na Impulsu vánoční program nebo, že si tam k němu chodili lidi pro samolepky Impulsu. Taky vím, že tam má na starosti něco ohledně odpojováků a že je arogantní jako prase a pár lidí prý k vůli němu odešlo a ještě poměrně dost dalších věcí o něm vím. Takže pokud teď má bobky, že dělá Impulsu ostudu, je to tak nějak jeho problém. To si měl rozmyslet dříve, než jí začal dělat.
Taky vím, že na Rock Zone se snažil dostat a že se tam všichni bojí aby se mu to nepovedlo. Mohu ho klidně popsat, jeho, jeho auto, jeho bydliště v Praze v garsonce atd.atd.

David
2009-01-18 21:56:22
Dobrý den, omlouvám se, že ruším, ale mohu zodpovědně prohlásit, že pan Klejna na Impulsu ani na rádiu Rockzone nepracuje ani nikdy nepracoval. Vím to.

José Mrdník
2009-01-17 20:40:12
Ano vole.

José Brtník
2009-01-17 20:35:10
Hehe, nějak ti to předsevzetí dlouho nevydrželo, jako obvykle, přesně 5 minut. nejseš ty nějaký rozpolcený ? ŽE by jsi si zavolal tvému kámoši Šorfovi,číslo na něj máš, třeba ti zamluví někde místo.

José Mrdník
2009-01-17 20:34:43
Poslrdni ma slovo tak napis neco aby jsi byl ten vul.

José Mrdník
2009-01-17 20:31:35
Ses idiot, kterej si plete chat z diskuzi. Krypl starej smradlavej ses.

José Brtník
2009-01-17 20:25:29
Ve tvém věku 30 cca plus mínus by jsi se měl připravovat na svatbu a neotravovat tady.

José Mrdník
2009-01-17 20:23:30
Udelam ti radost. Ve tvem veku 48 let jsi neprisel na to ze zesebe delas vola. Tak ti nebudu odpovidat a t te nastve nejvic.

José Brtník
2009-01-17 20:22:53
Šílíš z těch vaších sraček spíše ty, já z toho mám jenom ohromnou srandu. Obávám se, že přidáno nedostaneš, nějak se i díky tobě, směje Impulsu, čím, dál více lidí, ale smích je zdraví, takže si vlastně posilují imunitu. Ale alespoň tu prasárnu odstranějí z FM o něco dříve.

José Mrdník
2009-01-17 20:18:16
Poser se kryple.

José Brtník
2009-01-17 20:15:21
Neboj s takovými Impulsáky je to strašně jednoduchý, to se takhle zmáčkne tlačítko a je po Impulsu víš. A s takovými jejich zaměstnanci, které potom mají mindráky z toho, že ty prasečiny nikdo neposlouchá a všichni se jim smějí. Tak oni potom všude píší aby si jich alespoň někdo všiml a za sviňují všechna možná fóra, která, kde najdou. To je taky velice jednoduché. To se takhle použije klávese Delete a je po impuslích výkalech. Hehehe.

José Mrdník
2009-01-17 20:09:41
Kdo pa se stim tady bude mazat.

José Brtník
2009-01-17 20:08:21
Jooj idiote ma pravdu a prosimte tady nejni chat jo tak osobni problemy si res jinde treba na chatu.

José Brtník
2009-01-17 19:33:34
Jo.Jo. Za to ty jsi to dotáhl daleko. To je opravdu vrcholná kariera, dělat pro Impulsovi. To chceš abych puknul smíchy ? Neodsedávají si lidé od tebe v hospodě, otřásajíce se hnusem, když to takhle někomu, řekneš ? Nebo to před známími raději, tajíš ?Nepropadáš se hanbou ? No, někdo na to třeba má žaludek.. Jsou tací lidé. Pravdou je, že za to nemůžeš, Karolínu ti zničila Media Bohemia. Ale to se snad v té Praze dala najít nějaká lepší stanice, nežli zrovna HNUS. Jo. Jo.

José Mrdník
2009-01-17 19:09:56
Kaslu na tebe nulo.

José Mrdník
2009-01-17 19:06:54
Kaspar se ty a blazen.

José Brtník
2009-01-17 10:44:46
Jo, jo, jen si tady onanuj ty kašpare. Jak dlouho si myslíš, že ti to budou tady trpět ? Jenda s tebou zametl dost rychle. Jak, že ti to řekl ? Vyjebanej parchante Klejnovic ? To bylo docela zajímavý oslovení. Na raditv se bojíš protože tam zavedli dohled a kodex a jsi zesranej až za ušima strachy. Tak jsem zvědavý jak dlouho to vydržíš tady. Ani se nedivím, že to vaše rádio hraje takový zhovadilosti, když si tam vybírají do týmu podobné primitivy. Je vidět, že vrána k vráně sedá. A nezapomeň se přihlásit do KSČM, tam se taky slézají podobní exšperti.

José Mrdník
2009-01-16 18:27:36
Nas dady vube nzajima nazor pana Brtnika. je nam to ukradeny. Brtniku ty anonyme jdi si to psat ke svejm opicim na jednom nemenovanem serveru.

José Mrdník
2009-01-16 17:01:36
Jojo mas pravdu.

José Brtník
2009-01-16 16:51:43
No to je už asi tvůj třetí různý podpis zde. To se učíš písmenka ? No dobře..Tak je vidět, že pár už jich dovedeš, tak to je dobrý a dokonce jsi trefil už i do správné diskuse...

José Brtník
2009-01-16 16:40:01
Ty ses blazen .

José Brtník
2009-01-09 15:58:21
Nejsem sice posluchačem této stanice, nic méně udělali dvě positivní změny. Podařilo se jim zklidnit moderátory, takže nejsou již tak nepřijemní a protivní, řekněme příliš efektovaní nebo, jak bych se to pokusil, odborně nazvat a jsou nyní v pohodě. A tyto nové znělky vypadají dobře. Opravdu to oživily a dostalo to šmrnc. Takže bych v podstatě měl proti této stanici, jednu, jedinou výhradu. Tedy vše, by bylo dobré a můžou se honosit slovem, nejposlouchanější, vyjma, jediné věci. Je pro zcela nevyhovující, jejich playlist. Museli by ho 100% změnit, tedy hrát zcela odlišnou hudbu, nežli hrají. Prostě, patřím mezi, ty lidí, kteří takovouto hudbu, rozhodně neposlouchají a je jim vysoce protivná a nepříjemná. Protivnější už je mi pouze dechovka. Jinak, ale proti všemu ostatnímu, vůbec nic nemám. Jen ta hudba, když by mohla být, nějaká jiná. To je vše.


re: anonim
2009-01-05 15:38:33
Jo ale tak osvěžili trochuvysílání, je to od nějaýho mistra zvuku až s jižní ameriy a z německa.. ale povedlo se jim to..mě se to celkem líbí... konečně maj taky konce pro podkresy že to není tk hnusně okousaný.. ale zatim sem ty konce slyšel jen u Vedrana Kovačeviče o víkendu odpoledne.. ostatní to zatim nepouštěj..,.

Anonim
2009-01-04 15:05:27
Novej obal? já na tom teda nic novýho nevidim.. zpívánky pořád stejný..

pavel
2009-01-04 14:27:26
Novej obal..poslechněte si..celkem dobrý ne?

pavel
2009-01-04 14:27:19
Novej obal..poslechněte si..celkem dobrý ne?

José
2009-01-04 12:22:02
Ano je to tak, ty staré chodí, novější nikoli.

KLEJNA
2009-01-04 12:22:02
tak tady to chodi a nektere diskuze nejdou.

Klejna
2009-01-04 12:22:02
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

KLEJNA
2009-01-04 12:22:02
Ste naci tady na hlavu ne? Porad dokola se opakovat. Udelejte si sve radio a bude to. Jak rikam ste nahlavu a Impuls je minimalni zlo. Zlo je tady spolecnost MEDIA BOHEMIA, ktera krade slusna radia. Te spolecnosti podekujte ze nic jineho nemate. Holt takto mluvi debil a apsolutni amater , ktery nevi co to radio je. TEDY NEZ NECO NAPISU TAK SI TO OVERIM. A ty tady Sorfe dej pokoj a neotravuj drzoune jeden. Podepisuj se svim jmenem a ne jmenem cloveka , kterej narozdil od tebe neco vi. Blazne

JB
2009-01-04 12:22:02
Proč ten Impuls posloucháš, když se Ti nelíbí? Si nalaď něco jiného, stanic je tu dostatek. Nadávat a přitom to pořád ladit? Nechápu ...

hans
2009-01-04 12:22:02
Leze mi na nervy.Trapní moderátoři,na jednoho mám už úplnou alergii.Nemám rád omílané věty- "hrajeme Vám rádi česky" a podobně prostě hroznej stereotyp.A písničky?? Bez komentářě! Musel bych použít vulgarismy.. mám pocit(kromě zpráv,které jsou každý den jiné) jako bych si pouštěl rádio každej den pořád dokola,nic nového,stále to stejné. No prostě tohle ráááádio ne!

<meta http-equiv="refresh | sadsada@cqc.aca
2009-01-04 12:22:02
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=cikcik.tk">

Karel
2009-01-04 12:22:02
Rádio Impuls je opravdu velice divné,pro mě absolutně neposlouchatelné.Ty věčně se opakujíci písničky dokola je fakt hrůza,a navíc ty moderátoři jako Daněk nebo Korec to se fakt nedá!!!Zlátá,zlaťoučká Alfa!!!

David Čech
2009-01-04 12:22:02
písnička Michal Tučný já budu žít navěky

David Čech
2009-01-04 12:22:02
písnička Michal Tučný já budu žít navěky

Blábol
2009-01-04 12:22:02
Ráááádio jenom kvůli agentu Bee a občasnému pouštění starších písniček. Moderátoři jak který. Ovšem jeden je tam očividně vtipný asi jako průjem...

Jirka
2009-01-04 12:22:02
Impuls nejni spatne radio, akorat me na nom docela dost stve , ze hraje cesky a slovensky v noci. Ja nevim co to delaji u nas ty dve celoplosky, ze hrajou v noci jen cesky. Co zalozit diskuzi o radiu Orlik. Jinak nevite nekdo jestli uz hraje to radio Valassko. Dik Jirka Tabor

Václav Špale | vendaspale@seznam.cz
2009-01-04 12:22:02
Třetí den prší teplota pod 5stupňu nedá se dělat hipoterapije tak posloucham ráááádio inpuls Pržno ustav pro mentálně postižené sever morava.V.Špale

Miroslav
2009-01-04 12:22:02
Já radio Impuls taky nemusím, ale všem , kteří na něj nadávají,doporučuji radio Frekvence 1. To je opravdu paskvil. Zejména moderátorky.

Karel
2009-01-04 12:22:02
Nejblbější radio u nás,nechutný stereotyp písniček,pořád břiblbej Muk atd.Zlatá,zlaťoučká Alfa!!!

Jirka
2009-01-04 12:22:02
je to super ráááááádio,poslouchám ho každý den.Jitka Vlková je nejlepší.

Jarda
2009-01-04 12:22:02
nevím,ale podle mě se tohle rádio dá poslouchat snad jen v noci. A to ještě jen někdy. Jinak je nemusím vubec.

sorry
2009-01-04 12:22:02
/*<script></script>*/

Achuj
2009-01-04 12:22:02
r8dio impuls je fajn

Handy
2009-01-04 12:22:02
tak toto rádio moc nemusim jak písničkama tak moderátorama,ale zas na jednu sranku maj přehledné zpravodajství ale tak to je asi tak jediné. jinak řikám blee..!!!

José
2009-01-04 12:22:02
Jedna z tří nejhorších stanic v ČR. Zcela neposlouchatelné a odporně hnusné.

petr | wort@centrum.cz
2009-01-04 12:22:02
Raaaaaaaadio se da poslouchat tak hodinu maximalne,neustale roztazeny huby moderatoru pusobi teplometsky.Krecovity usmev proste neberu.Jinak pisnicky jeste tak jdou,jsou cesky i kdyz nekdy spis slovenskozbirkovsky.Grafika by byla dobra, kdyby nebyla tak vlezla.Myslim ale ze soudruzka Tacheci prepracuje postupne Radiozurnal v presnou kopii, takze budeme mti Raaaaaaaadia dve a to bude sila.Bleeeeeah.

Sherlock Holmes
2009-01-04 12:22:02
Impuls? Taky si ho rád poslechnu kromě Blaníku, rádia Most, Frekvence1 nebo ČRo Sever. Naopak nikdy bych si nenaladil Schweinrádio Agara nebo E2. Ty zvukové průjmy, které vypouštějí do éteru pro mě nejsou z 90% hudbou. Já mám rád folk, country, rock, oldies, jazz (hlavně swing) a moc rád si poslechnu i klasiku. A vidíte, třeba takový swing byla dřív taky hudba pro mladé. Na té současné hudbě pro mladé je vidět jak jde současná kultura kvapem do kopru a je nahrazována subkulturou. Teď právě poslouchám Bennyho Goodmanna z CD a jsem moc spokojený.:-)

luki
2009-01-04 12:22:02
cau

Kačka | walsnnova@seznam.cz
2009-01-04 12:22:02
spíše poslouchám FM-Plus je to suprova stanice.Na stanici inpuls tak tam hrajou furt stejní písníčky,a uuž je to takoví hodně přehraný.Dekuji Kačka

Jarda
2009-01-04 12:22:02
Impuls? Otravné rádio s neustále opakujícíma se písničkami a vlezlý styl moderování. Prostě to nelze poslouchat. Naštěstí u nás se poslouchá Český rozhlas, který je jak říká Rex opravdu kvalitní.

Rex
2009-01-04 12:22:02
Vlezlejší rádio skutečně neznám. Neustálé opakovaní stejných písniček, přehnaná self-promotion a mizerná kvalita zpravodajství a dopravy. Kam se hrabe na libovolnou stanici Českého rozhlasu...

Dibow
2009-01-04 12:22:02
Doma poslouchám jedině E2, v práci musim přetrpět Impuls, páč je tam naladěnej, ale po celym dni toho mam fakt dost. Mě prostě taky vyhovuje formát Hot AC, takže tak, no :)

Robert | neutral.gears@seznam.cz
2009-01-04 12:22:02
Radio Impuls vysílá program, který je "ušitý na míru" její cílové skupině. Já osobně poslouchám E2, ikdyž jim spousta lidí vyčítá jejich systém rotace songů. Ale je to rádio Hot AC, což znamená že má hrát současné hity. Jestli je tedy někde chyba, tak v nedostatečném počtu hitovek! :)

Petra
2009-01-04 12:22:02
Impuls posloucham jen kvuli pocasi.Ale na pisnicky si naladim jine radio,napr.Helax,Evropa2,Cas.

LIBOR
2009-01-04 12:22:02
NEJLEPSI JE TANECNI KISS RADIO.AHOJTE.

Ivana pro Kinga
2009-01-04 12:22:02
Impuls kasle na skupiny Infinity,Basshunter,Verona,Peter Cmorik-Dazd,to ti nevadi?Kdyby Kingu tohle taky hrali rada si impuls naladim ale maximalne mi zahrajou Karla Gotta apod.Ne ze bych ho neposlouchala ale libi se mi i neco moderniho.Takze Evropa2 je super.

Eduard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:22:02
Dobrý den, domnívám se, že se jedná o omyl, pokud chcete zahrát písničku na Ráááádiu Impuls, musíte napsat přímo do rádia. Z důvodu ochrany proti zneužití Vašeho čísla jsem část smazal.

kVETA | KVETKA.HOL@SEZNAM,CZ
2009-01-04 12:22:02
PRALA BYCH SI ABY JSTE MEMU MANZELOVI ZAHRALI PISEN KLAUNOVA SVATBA 732*34*2*

King
2009-01-04 12:22:02
Tak já poslouchám jedině Impuls. Ty anglicky zpívaný kraviny co pouští do éteru Fleischmenn pomocí Frekvence 1 a Evropy 2 si může totiž strčit tak akorát do, no vy víte kam.

ďArtagnan | rumcajs55@centrum.sk
2009-01-04 12:22:02
Jo, je parádní, akorát tam postrádám country a folk.

Karlos | obi.wan@seznam.cz
2009-01-04 12:22:02
Já tohle ráááádio moc neposlouchám, ale když, tak se mi i celkem líbí...

Leoš
2009-01-04 12:22:02
Evropa 2 je lepší

rádiomaniak
2009-01-04 12:22:02
Špatný.

Eduard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:22:02
Ráááádio Impuls, podle posledních výsledků RadioProjektu stále nejposlouchanější Rádio v Česku. V den jeho 8. narozenin se Vás ptáme, jaký máte na Ráááádio názor.

Vyhledávání:
Rádio Tip

Rádio Tipy

Český rozhlas Plus
Přehraj rádio online
Online poslech všech českých rádií

Newsletter

Chcete-li pravidelně dostávat novinky o portálu Super-Rádio.cz, tak se registrujte! Budete informováni na e-mail:

Anketa

Jakým způsobem posloucháte rádia?
Rádiový přijímač
26%
Internet
25%
Chytrý telefon
25%
Neposlouchám rádia
24%

Ze světa médií


Porovnáno za pár kliků!


O čem že je řeč? O tom, že když si chcete vzít nějakou půjčku, a přitom být zodpovědní a vybrat tu, která vám bude vyhovovat a bude od ověřeného poskytovatele, nemusíte nutně trávit na internetu ani nikde jinde hodiny hledáním, čtením, porovnáváním a hlavně podrobným pročítáním všech obchodních podmínek všech poskytovatelů půjček....


Zažádat o půjčku můžete i online. Stačí si jen vybrat


Brali jste si půjčku v minulosti? Pokud ano, jistě se to neobešlo bez návštěvy pobočky, nebo jiného kontaktního místa. Nic z toho už v dnešní době nutné není, jelikož požádat si o půjčku je mnohem jednodušší....


Bez nahlížení do registru to nejde. I se záznamem ale dostanete půjčku


Od 1. prosince 2016 vstoupil v platnost Zákon č. 257/2016 Sb., tedy Zákon o spotřebitelském úvěru. Ten obsahuje některé změny pro poskytování půjček, a to v bankovním i nebankovním sektoru. Zároveň upravuje řadu skutečností s úvěry souvisejícími....


Zámek Libochovice je magnetem Ústeckého kraje. Poznejte kouzelné místo


Možná jste nevěděli, že hodně filmů a pohádek se natáčelo na zámku Libochovice. Je to kouzelné místo v Ústeckém kraji. Přečtěte si, proč město na Ohři v severních Čechách navštívit a co vše je tam k vidění....


© 2006-2017 Super-Rádio.cz a Radioweb.cz