O Super-Rádiu

Jméno:
E-mail: [nepovinné]
Zpráva:

Ochrana proti spamování robotu. Kolik je dvakrát tri?


Jose
2010-01-20 18:12:52
Jo, jo. Velmi dobře. Děkuji za pročištění diskuse.

Jose
2010-01-12 14:52:49
Neslušelo by se zase trochu pouklidit ??? Máte tu zase nějak moc spamu...

Jose
2009-09-22 18:10:00
No ono to vypadalo, když tam byl ten jeden, že bude klid, ale když naskočily ty další dva odkazy aby jich tady za chvíli nebylo deset... Jak se tohle likviduje opravdu netuším... Možná nějaký kontrolní dotaz při založení diskuse ?

Eduard Štůla
2009-09-22 16:07:54
Kdybychom s tím něco udělali, nejspíše by robotek měl útrum. Bohužel ne každý má ten dar býti robotem a stíhat vše ;) Tím chci jen naznačit, že o problému víme a vyřešíme, hned jak to půjde, nebo nám někdo dodá kolegu "robota" :)))

Jose
2009-08-02 16:03:31
Jo, jen mezi diskusí s názvem Hitrádio a diskusí s názvem Fajn Rádio se jim zase zachytil nějaký spamový robot.

Efez
2009-08-02 12:05:16
dobrej portál, chválim :-)

Lucas | to: José
2009-05-09 19:23:40
Budeme jen doufat, že se jim v MediaBohemia rozsvítí ještě více a myslím, že časem kvalitnější streamy pustí....

marse
2009-05-08 21:33:13
ahojte nemáte někdo kontakt na dj Jitku pospíšilovou? ztratil se mi mobil,děkuju

José
2009-05-08 08:10:16
Jo, jo. Díky za info. Bohužel Media Bohemia jsou neuvěřitelní vypatlanci. Z ROCK RADIÍ má kvalitu 128kbps pouze rádio GOLD

www.abradio.cz/playe...

Šumava i Prácheň jsou dál, bohužel pouze v 64kbps.


Lukáš Dlask
2009-05-07 17:21:08
Proběhla aktualizace odkazů na portál ABradio.cz. Rádia, vysílající kvalitou 128 kbps, které jste si dříve museli platit pomocí premium účtu, jsou nyní zpřístupněny zdarma. Novinka se týká především sítě Hitrádií.

José
2009-05-05 17:53:40
A jaké tam provozuješ ? Já jsem příznivce rocku, takže na zmíněný server jsem chodil poslouchat hlavně Rock Rebel Radio Brod, které tam začínalo. Ale dnes už postoupilo a je už i na play.cz kde už je více pouze netových rockových rádií jako třeba Ghotic nebo Fill atd. Jinak si myslím, že takovýhle aktivit ať jde o jakýkoli styl bude jen a jen přibývat, tedy poslouchají se hodně u nás rádia netem, protože to FM je zahumusené několika velkými firmami a příliš tuctové a nudné na to aby z něj měli lidi chuť něco poslouchat. Nehledě na to, že když už něco má cenu poslouchat, tak to má jednu frekvenci a nejde to chytit v jiném městě atd. Takže netovým rádiím jedině fandím ať jsou o čemkoli, protože na tom FM je doopravdy prdlačka. Zvláště, když se to vezme z hlediska nějakého vesnického městečka, jediné místo, kde se snad tak dá ještě na FM doopravdy z něčeho vybrat je bohužel pouze hlavní město Praha. Na venkově je to dost hustý, na mnoha místech se nedá vybrat k poslechu vůbec nic. A pak zbývá bohužel jedině ten NET.


S.tark.y | starky@stream.cz
2009-05-05 15:50:36
Radioo.cz - Je veli dobrý server ;) Sám tam legálně vysílám net rádio ;) A majitele Radioo.cz bývalého radio.ipip.cz znám ;)

José
2009-05-05 15:16:44
I když máš samozřejmě pravdu v tom, že posluchačům je asi úplně jedno odkud to doopravdy hraje a důležité je, že to z NETu hraje, když už to nehraje v tom nebo onom místě z FM. Pro mne za mne si na to můžou klikat na nějakém až pátém serveru, kdy je to přesměruje na další server a pak na další server až se dostanou k nějakému ze zmníněných. Jen jsem to uváděl na pravou míru. A přijde mi to zbytečné, klikat takto přes několik serverů. Jinak ale samozřejmě, že ty odkazy tady mají být, když je to server o rádíích a je dobře, že zde jsou. A jinak považuji osobně za zcela nejpraktičtější a také to tak dělám. Dát si ten odkaz na STREAM přímo do nějakého svého oblíbeného přehrávače do předvoleb. Takže potom si jen kliknu na přehrávač a na číslo předvolby jaké rádio chci a to mi hraje. A číst si pak chodím třeba sem a jinam atd. Takže mít to přímo v přehrávači se mi zdá vůbec nejpohodlnější a nejpraktičtější. Asi vše.

José
2009-05-05 14:53:56
Jéžiši Maria, kritizuješ něco a nevíš co... Někdo tady napsal, že chválí tento server za to, že se mu zde podařilo z tohoto serveru spustit nějaké rádio, mám dojem, že šlo o Country rádio... Na čež jsem mu odepsal pouze to, že z tohoto serveru žádné rádio nehraje a nelze tomuto serveru připočítávat nějakou zásluhu na tom, že z něj hraje nějaké rádio... Lze ho pochválit za články. Například nyní se mi líbily dva, tedy např. o Rock Rádiích a jejich novém pořadu Rockový Vokno a o výsledcích soutěže na Radiožurnálu o Rocku do Evropy. Oba bych označil jako chválihodné a příkladné články. Ale nelze ho chválit za nějaké odkazy, které má dalších tucet serverů. Ty servery v tom rozsahu o kterém se bavíme a z kterých ta rádia doopravdy hrají jsou pouze uvedené tři. O žádném dalším nevím. Tedy ještě jako 4 pro velmi amatérské rádia ale též velmi dobrý je www.radioo.cz/ o žádném další tedy mimo těchto 4 nevím !!!
Dále není žádnou pravdou, že server radio.lide.cz má pouze odkazy. NIKOLI. Z něj ta rádia přímo běží !!! Stejně jako z ABrádia a z PLAY.CZ. Koupila ho totiž firma LAGARDERE, která jak známo u nás
provozuje Evropu 2, Frekvenci 1, Bonton a Radio DJ. A právě jejich STREAM běžel původně z PLAY.CZ a nyní již běží z jejich vlastního serveru radio.lide.cz což se projevilo v poklesu těchto stanic v žebříčku na play.cz a bylo to mylně vysvětlováno jako poklesem zájmu o zmíněné stanice, nežli se přišlo na to, že to přepnuli a že nyní již jedou z vlastního serveru radio.lide.cz což se mimochodem i negativně projevilo na kvalitě. Jinak samozřejmě všechny zmíněné 4 servery chválím, nikoli k vůli článkům, reklamám a diskusím ale k vůli těm streamům, protože pro mnoho lidí je to jediný způsob, jak si může zmíněné stanice poslechnout. Například právě i zmíněné Country rádio o jehož případ šlo. Má totiž na rozdíl od jiných pouze 4 přidělené frekvence !!! Takže mnoho lidí si ho jinak, nežli přes net poslechnout nemůže. Já takto běžně poslouchám rádia jako Radio 1, ČRo Wave, Radio Oldies Olympic, Rock Zone, Rock Max atd. Protože žádnou frekvenci jim u nás nikdo nepřidělil a jedinou stanici, kterou u nás snesu z FM , tak tou je Beat. Jinak mi nevyhovuje programem žádná další. Ale netem mi jich vyhovuje skoro patnáct, třeba i Ethno rádio atd. Takže naopak NET má až šílený význam u nás v ČR, kdy není možné si dobrá rádia která by člověk chtěl poslouchat, pustit normálně z FM. Jen jsem prostě uvedl dotyčného pána, na pravou míru. Ty stanice nejsou zde, ale jsou na 4 zmíněných serverech. Jestli víš o nějakém pátém, kde nejsou POUZE ODKAZY, ale doopravdy ta rádia. Rád se na něj podívám. Ale já pak znám už jen desítky těch, kde jsou POUZE ODKAZY. Toť vše.

S.tark.y | starky@stream.cz
2009-05-05 06:01:38
PS: Lidé se nezajímájí odkud je streamováno, ale o dobrou, kvalitní muziku :)

S.tark.y | starky@stream.cz
2009-05-05 05:59:31
No, a to vadí ? Že rádia streamujou přes Play.cz nebo AB radio ? Tu jim dělají reklamu a zviditelňujou ty rádia. Jinak server radio.lide.cz dělá to samé, také pouze zveřejňuje rádia. ;)

José
2009-05-04 11:11:01
No pokud jsi si všiml nekritizoval jsem web, ale tu osobu, co neví, od kud to poslouchá !!! Já netvrdím, že tam to jsou nějaké super weby, ale ta rádia hrajou z nich a ne z tohoto webu a to je DOST PODSTATNÝ A ZÁSADNÍ ROZDÍL !!!! Zde jsou pouze ODKAZY NA NĚ SAMOTNÉ !!!

Klikni si zde a vyběhne ti okno v pravém horním rohu s ikonkou PLAY.CZ atd.

Jinak to co zmiňuješ neznám a ani nehodlám zkoumat, co to je...


S.tark.y | starky@stream.cz
2009-05-04 07:41:35
Kritizovat budou všichni, ale kdyby dělali něco užitečného to né. Každý nezná portály jako je abradio.cz,play.cz a radio.lide.cz (které stoji za starou bačkoru) Náhodou je to dobrý portál ;) Je mi 16 a rádiem se zabývám 4 roky. A tento portal moc chválím, už nejden zato, že dávají a upozorňují na různé rádia což je dobře, ale i proto, že mají dobře zpracováný obsah webu. Podle mě je úplně totálně zbytečný web radiomix.cz - K čemu to slouží ? Jaký to má princip ? ŽÁDNÝ ! A buďte rádi, že ještě jsou takové servery jako tento. ;) . Třeba se zamyslet.

José
2009-04-16 06:45:16
Takže prosím tě nechval někoho za něco, co neexistuje, ty adresy, co jsem dal jsou na 3 nejvýznamější české servery, které se rádii opravdu zabývají, tedy je to tam...
Zde to není !!!!!!!!
Jsou zde pouze ODKAZY, což jsou asi na 100 dalších a fungují zcela STEJNĚ !

Je to seřazená asi tak dle toho jaký to má význam tedy:

play.cz
abradio.cz
radio.lide.cz

Jinak třeba z okolních států je dobrý tento...
(polský)

www.polskastacja.pl/

Pokud chceš tento server pochválit. Učinil bych tak např. za dva články, které jsem nikde jinde nečetl. Tím předposledním je článek o novém pořadu Literatuře na Wave. Ted poslední, co se mi líbil je o Rocku a Radiožurnálu. Zdar.





Jose
2009-04-16 06:26:48
Opravdu pěkně tupej blábol !!! Až na to, že jsi zde vůbec NIC NENASTAVIL ani jsi zde vůbec nic NENALADIL, ale pouze jsi klikl na ODKAZ, který vede na úplně jiný SERVER, který je ale opravdu nejlepší, co se týče internetového přehrávání rádií a to tento

www.play.cz

a použil jsi z něj dle bitráte 16/32/64/128 jeden z těhle odkazů

www.play.cz/listen/l...

Což je celé zde...

www.play.cz/country-...

Když jsi na country můžeš si zkusit také tuto stanici...

To je SAMSON dle Samsona Lenka, zbytek plzeńské Karolíny

Zde stream ze stejného serveru

www.play.cz/listen/l...

Zde stejný bitrátový rozcestník...

www.play.cz/radio-sa...

Pokud umíš číst, tak kousíček nad ním máš i odkaz na vlstní stránky stanice...

Případně můžeš použít konkurenci

A to

www.abradio.cz

Kde lze doporučit třeba tuto stanici

www.abradio.cz/playe...

Případně též můžeš zase odjinud použít tuto

rlplay.lide.cz/?radi...

To je zase z tohohle

radio.lide.cz/

Ale prosím Tě neblábol nebo se ti všichni vysmějí !!!

Zde žádná rádia NEJSOU !!! Pouze odkazy na jiné SERVERY, které se tím zabývají !!!








Michal Běhávka | michal.behavka@seznam.cz
2009-04-15 18:26:08
Celé Rádio Super je skutečně Hodno svého přívlastku, jelikož je prvním a jediným, na němž se mně podařilo skutečně kvalitně naladit a nastavit COUNTRY RADIO - DÍKY !!!

José
2009-03-27 21:42:07
Zdá se, že opět nefunguje možnost umístit příspěvek. Slovo test, to sice vzalo. Ale příspěvek to nevzalo. Nevím proč. Odmazal jsem z něj odkaz na www na orig. článek. I tak ho to nevzalo. Sestříhal jsem ho cca asi na polovinu. Stejně ho to nevzalo.

José
2009-03-27 21:33:00
Test

José
2009-03-09 06:24:13
Ne, to jsem nemyslel. I když je taky na pováženou. Ale toho ne. Bylo tam ještě jedno, novější. Už ho odstranili. Což je dobře.

Klejna
2009-03-08 23:59:42
Myslis to rádio Seznamka?

Klejna
2009-03-08 23:57:32
Tak to jsem si opravdu nevsiml. Tady jdu hledat a mozna by bylo i dobry upozornit vedeni tohoto serveru.

José
2009-03-08 16:44:58
A jé, všiml jsi si poslední založené diskuse ? Asi budou mít brzy potíže s nějakým spamovým automatem, jako je měl konkurenční web, tam to řešili dost dlouho, cca půl roku.... Takže už i nějaký automat zjistil, že to funguje, zachytil se a už tam pere svinstvo...

Klejna
2009-03-08 11:09:30
Mas to jisty budes nam sem psat mi to budem cist a je to. Uniku uz nemas.)))))))))))))))))

José
2009-03-06 18:26:19
@petan - hihihi, děkuji za optání, ale nezajímám se ani tak o rádia, jako především o hudbu. O tu se zajímám hodně. Už asi 35 let. Ale už ji aktivně nedělám. Takže pouze posluchač. Sbírám si CD atd. Takže rádia mne zajímají pouze okrajově, tedy jako prostředek, který by jí také měl lidem dávat, tedy ukazovat jim, co kde vyšlo nového, pouštět ukázky, pohovořit o tom atd. Jsou k tomu trošičku vhodnější, nežli televize. Bohužel většina našich rádií, jsou jen takové divné kolovrátky, co točí pár osvědčených značek a nic moc, se z nich člověk, nedozví. I když existují, některé vyjímky o kterých to neplatí. Je to sranda, ale takovou nabídku, jsem opravdu, od jiného serveru, dostal. Odmítl jsem ji, s tím, že již jsem dlouho, ze školy venku a nepamatuji si už, kde je jaké ,,i" nebo ,,y" a ,,s" nebo ,,z" a když si píši soukromě, dělám si ostudu, tak maximálně, sobě, ale ne někomu, jinému. A druhý důvod byl ten, že si poslouchám, co já chci a kdy já chci a napíši si, jako host, toho či onoho serveru, o tom, co chci a kdy chci. A nemohl bych poslouchat něco na rozkaz a psát o tom, něco na rozkaz. Žívím se jinou prací, která nemá nic společného ani s hudbou ani s psaním ani s médii. Tohle je jen jedna, z mých zábav a tím, to i dál, zůstane. Takže, ať se angažují, někteří, mladší. Já si jen s chutí budu číst, co, napíší.


petan
2009-03-06 15:34:46
Ahoj, tak co, neuvažujete někdo o funkci redaktora, jak nabízej..? Co José, ty se o rádia hodně zajímáš, ne?

José
2009-03-05 07:01:23
To máš fuk. Důležité je, že už jsem si zase opatřil v práci ,,bedýnky" takže už jsem si zase hrál z netu Wave a Radio 1 a Oldies Radio Olympic a nebyl jen odkázaný na FM s Beatem. Je to takový zajímavý způsob rozhlasového příjmu, když posluchači v Čechách musí k poslechu rádií používat internet. Přijde mi to divný. Ale, co můžeme dělat, když na FM dostavají licence jen samé Blaníky a Hitrádia a Dálnice a Jihlavy a podobní. Vlastně by mohli ty vysílače na FM fyzicky zrušit, když k ničemu nejsou a musí se používat internet, když chce člověk poslouchat nějaké rádio. Je to divný.

Klejna
2009-03-04 23:51:09
Aha . No tak vidiz spatne jsem to rekl. tak se se omlouvam

José
2009-03-04 20:23:53
Ale, ne, já myslím toho Běhavku, zde v diskusi.

Klejna
2009-03-04 20:21:54
Asi udela pan sefredaktor preklep .

José
2009-03-04 11:13:02
Jo, že tu už 200 tisíc lidí bylo, to je OK. Tomu rozumím, to jsem četl, ale nepochopil jsem to poděkování za vysílání. Nechápu. Kdyby děkoval play.cz to chápu, ale, co to má společného se Super rádiem ? Když by jim poděkoval za psaní, jako, že tu jsou aktuality atd. Tomu by jsem rozumněl. To jo. Ale proč za hraní ? Třeba se jenom přepsal a myslel to, jak píšeš, ty.

Klejna
2009-03-04 11:01:19
ten prispevek je ne o tom ze dady poslouchalo 200 tisis lidi radia, ale ze tady bylo 200 tisic navstevniku. Aspon tak to chapu ja.

José
2009-03-04 08:12:30
Tomuto příspěvku jsem nerozuměl. Tedy nechápu, co tady kdo vysílá ???
Pokud zde kliknu na ,,přehrát", tak to vždy přepne na tenhle server

www.play.cz

O kterém si opravdu myslím, že je na přehrávání rádií z internetu,
nejlepší i když pokud chce někdo něco nezávyslejšího, může použít třeba tenhle

radio.ipip.cz

a samozřejmě, že třeba i Lagardere mají svůj a je z nich nejmladší

radio.lide.cz

a nejstarší a asi nejznámější je tenhle

www.abradio.cz

ten je od Media Bohemia.



Michal Běhávka | michal.behavka@seznam.cz
2009-03-03 13:05:55
Dobrý den, server super-rádio.cz je nejlepší z rádiových serverů na českém internetu ! Musím vám poděkovat za vysílání ! Michal Běhávka

José Brtník
2009-01-24 09:41:33
Na hrubý pytel, patří hrubá záplata. A šlo o naprosto adekvátní řešení dané situace.

Eudard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-20 12:52:49
Dobrý den diskutéři :-)

Také jsem velice rád, že se nám zde diskuse rozjíždí a doufám, že bude přicházet stále více diskutijících čtenářů. Co se týká log u dikusí, tak budou doplněna během několika dnů.

Do budoucna je v koncepci připraven nový systém disních fór. IP adresy jsou sledovány, ale zobrazovat je zatím nehodlám. V případě, že se bude opakovat diskuse plná urážek a vulgárních slov, jednoduše IP adresy zablokuji. O registraci uživatelů se také uvažuje, ale zatím nechci prozrazovat, co je v plánu kolem celého webu..

S přáním hezkého dne

Eduard Štůla - šéfredaktor

José Brtník
2009-01-20 11:17:42
To už se stalo, jak jste si mohl všimnout.(úsměv) Myslím si, že registrace není nutná. Stačilo by zviditelnění IP. A bylo by jasné, co z které, jde.

Jiří Novák
2009-01-20 11:13:04
Každopádne je dobře , že se to tady rozjizdi. To jsem dost rád. Akorát by to chtělo registrace nicků. Vite co aby nemohl toho někdo zneužívat.

José Brtník
2009-01-20 06:28:20
@p.Jiří Novák - to nevím, za co, zrovny Vy, se mi omlouváte, ale faktem je, že se zde asi moc nediskutovalo, nikdy. Neboť se zde projevovala, nějaká porucha, která zřejmě nebyla redakci, známa. Nyní jsou již diskuse v pořádku a bezproblémově fungují. Založil jsem několik diskusních témat. V první vlně pouze takových těch, řekněme náročnějších nebo atypičtějších stanic. V druhé vlně, po té i několik stanic, velice standardních, řekněme typických. Uvidíme tedy, zda se zde, nějaké diskuse, rozproudí nebo nikoli.

Jiří Novák | Jirka.Novak1@atlas.cz
2009-01-20 01:10:29
Díky vam moc Vážený pane Stula.

Jiří Novák
2009-01-20 01:00:16
To co tady říká pan Brtník nejni az tak daleko od pravdy. Pane Brtníku omlouvám se vam , ale máte pravdu.

Jiří Novák
2009-01-20 00:55:19
Jsem tu velice spokojen diky vam moc.

José Brtník
2009-01-19 21:49:01
Dobrého dne. Měl bych následující prosbu. Zda by bylo možné k založeným diskusím, které jsou založeny, k určitým rozhlasovým stanicím v České republice, přiřadit loga zmíněných stanic. Stejně, jako je tomu u rádia Impuls. Děkuji.

Eduard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-05 21:27:47
Re: José - také děkuji za trpělivost při technických problémech a ještě jednou se omlouvám. Nyní jsou všechny diskuse plně funkční a celý systém přeprogramován.

Eduard Štůla - šéfredaktor

José
2009-01-05 20:43:12
Díky za opravu, zdá se, že už to funguje, jak má.

José
2009-01-04 12:21:45
Otestujte prosím funkčnost nově založených diskusních témat, zdá se, že vám to nechodí !!!

José
2009-01-04 12:21:45
TEST - Zdá se, že pokud je založené nové diskusní téma, tak nefunguje...

DJ TUCO | 410-175-754
2009-01-04 12:21:45
Ahoj mnel bych zajem se přidat do tohoto radia,prosim napište mi an icq 410-175-754

Lýdie | hanachlili@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
a pokud by jste byly tak hodní a nepodarovaly nám nějaké tužky,kalendářky nebo něco co se může dát dětem jako ceny

Lýdie | hanachlili@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
čusík jsem dobrovolná hasička z bochoře u přerova a 26.09.2008 máme noční závody pro děti.jsou to závody večer čili ve tmě a je to super.jezdí knám až ze Zlínska a s dalekých krajin.začátek závodu začíná ohňostrojem a je super vidět ty malé zlatíčka jak se snaží, aby byly ti nejlepší jenže tma je tma.tímto bych vás chtěla pozvat na bombastickou akci k nám.zatím papapapapapapapapapa Lýdie

Peter | pslon@post.sk
2009-01-04 12:21:45
Vrelo odporucam zaradit do Vasho zoznamu internetove radio ROGY, ktore uz vysiela vyse troch rokov v troch rychlostiach a pre viac typov prehravacov. Adresu ma radio.rogy.cz

Icarro | lpk.fero@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Tak, po pár letech, když vidim že tenhle web a celá tahle záležitost není jenom vtip a pokus o něco, ale už je to hodně rychle rozjetej vlak, sem nebudu psát něáký blbosti ale napíšu sem smysluplný příspěvek:

Pro hlavního admina: Zejtra jdu pro mašinu tobě vrátim ten tvůj vakl (díky za něj) a pořádně si proženeme žíly adrenalinem... :))

Ovi
2009-01-04 12:21:45
Honzo Dipolde, chcete-li psát o nějakém tématu, zjistěte si prosím nejprve fakta a souvislosti. V článku Formát rádia DJ mj. píšete: "Pražské rádio DJ nedávno upravilo svůj hudební formát. Nově začalo rádio vysílat formát Urban Contemporary."

Tato informace není pravdivá. Stanice pouze začala používat slogan Urban Dance Radio a tím jen potvrdila svůj formát uplatňovaný již od startu vysílání v roce 2005. Tzv. "urban contemporary" hudbu rádio hraje odjakživa a v průběhu existence pouze mění podíl jejích jednotlivých složek (jednou hraje více hip hopu, jindy více house, electro, nu rave). O novém formátu rozhodně nelze hovořit. Radio DJ změnilo "jen" název, program a personální obsazení.

Klejnova
2009-01-04 12:21:45
parada

simona
2009-01-04 12:21:45
ja bych chtela napsat

Honza Dipold | dipold@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
Evropu 2 jsme mezi celoplošná rádia zařadili, protože její signál pokrývá většinu území České republiky. Sekci věnovanou internetovým a kabelovým rádiím připravujeme. V dohledné době však k plnému spuštění sekce nedojde.

Jirka
2009-01-04 12:21:45
E2 neni ze zakona celoplosne radio - prosim opravit! :) Jinak jsou zde pouze radia terestricka, chybi internetova a kabelova, coz je skoda.

Jirka
2009-01-04 12:21:45
Ja sem naprosto spokojenej nemam vyhrady. Ste super

PV
2009-01-04 12:21:45
kde je info o internetových rádiích mimo netových rádií od E2 a City?

Jan | radiolabe@centrum.cz
2009-01-04 12:21:45
Sleduji Vás denně a jste zkrátka Super! Do Nového roku 2008 Vám přeji hodně štěstí, zdraví, plno úspěchů a hodně návštěvnosti těchto stránek. Jen tak dál... Váš čtenář Jan, TEPLICE

Admin | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
RE: Hanz, kód je psaný ručně.

Hanz | Happy.kick.99@gmail.com
2009-01-04 12:21:45
Dotaz na admina: Jakej HTML editor administrator pouziva?

Eda | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
to čmelík: a Lukáši, můžeš mě pak vyhodit s tim pětilitrovym kanistrem na slunce? prosííím :-)

čmelík
2009-01-04 12:21:45
tahle stránka je prokletá, ze všech dělá šuliny a čmelíky, jo a abych nezapoměl až se mi ten codér týhle stránky dostane do ruky tak ho naleju tří pětilitrových kanistrů :-))

Honza Dipold | dipold@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
Děkujeme za upozornění o chybě v sekci rádia. Rádia spoelčnosti Lagardere Active Radio International CZ skutečně používají odbavovací systém ENCO DadPro32.

;o)
2009-01-04 12:21:45
Vzkaz pro šéfa tohoto portálu: projděte si základní znalosti o rádiích...nechápu, jak někdo může napsat, že Evropa2 a Bonton vysílá z Cartmasteru, když má stejného majitele jako Frekvence jedna, tedy francouze...ti přece jedou výhradně na Enko...

Eda Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
Ahoj Tomáši, nový singl od Avril je na skladě. Zařazena do Top10 v následujících týdnech bude. ;)

Tomas
2009-01-04 12:21:45
A je po problému už tam není Avril pro kterou bych hlasoval a tak mi to neblbne to stojí za zamyšlení a co takhle Arvil a její novej singl when youre gone? nebyl by na skladě

Immy [majitel] | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
čmelík: Lukáši, ty se netěš na intr :-) já ti dam takovýho šulina až ti ten humus vymlátim z hlavy.

George [grafika] | jirka.vyhnalek@gmail.com
2009-01-04 12:21:45
čmelík: Lukáši, Lukáši, počkej na intru, to uvidíš mazec :D

čmelík
2009-01-04 12:21:45
a ta grafika to dělal určitě šulin na třetí, na to se nedá vůbec dívat.

čmelík
2009-01-04 12:21:45
tahle stránka to je ale humus to musel dělat nějakej šulin, stejnak sem chodí všichni jenom proto že je jim edy líto :-))

Tomáš
2009-01-04 12:21:45
Taky nehlasuješ pro Avril :-)))

Vláďa
2009-01-04 12:21:45
No ale mně to funguje upe normálně...:-/

Tomáš | kubin.ok@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Hlasování-pokaždý když hlasuju v neděly pro Avril tak prostě nemožno už po třetí...:-( poprvý a podruhý se prostě nic nestalo jen mě to zbavilo práva na hlasování za nedělní den a dneska jsem dal zase Avril a hop Enrique má najednou hlas prostě nevim co s tim je ale mě to prostě nemá rádo

Hanz | Hanz.Honzik@centrum.cz
2009-01-04 12:21:45
Jo, musim pochválit nový vzhled těchto stránek, dobrý články, jen tak dál, přeji mnoho úspěchů

Vláďa L. | vladik_l@centrum.cz
2009-01-04 12:21:45
Jsem moc rád, že mohu spolupracovat alespoň nějakou tou novinkou s tímto serverem, moc se zlepšil za ten necelý rok a přeju mu vše nejlepší do budoucna! Zdravim Edu a Honzu. Howgh

Honza Dipold | dipold@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
Děkujeme Vám za kladný ohlas. Jsme rádi, že náš portál pravidelně navštěvujete.

Jan | jan.kodejska@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Na tyto stránky chodím každý den a dovím se zde mnoho informací. Teď, jak jsou nové, jsou zkrátka super. Moc chválím! Zdraví JAN ze severočeských TEPLIC.

Sindy | sindynka@centrum.cz
2009-01-04 12:21:45
na tyhle stránky můžou chodit jen rádiofilové a podobná pakáž :D

Eduard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
Děkujeme za námět. Na Vašem návrhu se v současné době pracuje.

Plzeňák
2009-01-04 12:21:45
Kdybyste zprovoznili diskusi pod vašimi články, možná by o ni byl větší zájem:)

Vláďa
2009-01-04 12:21:45
Dostal jsem se sem s diskuze na serveru radia.cz a jsem prijemne prekvapen...

Karlos | obi.wan@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Karlosi los diaablosi, nejdřív se nauč pravopis, slušné vychování, psaní svého e-mailu ( č tam nepatří ) a potom můžeš neco říkat!!! A jestli se ti to tady nelíbí, TAK SEM NELEZ !!!!!

Karlos | obi.wan@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Karlosi los diaablosi, nejdřív se nauč pravopis, slušné vychování, psaní svého e-mailu ( č tam nepatří ) a potom můžeš neco říkat!!! A jestli se ti to tady nelíbí, TAK SEM NELEZ !!!!!

karlos los diaablos | pačanka@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Zdar bambáni, tydle stránky jako nesjou špatný, ale pro normálního člověka úplně na hovno jo no, ale jako máte nejlepšhího admina fakt i když je to trochu cáklej socdemák tak se s nim dá vyjít.

Karlos | obi.wan@seznam.cz
2009-01-04 12:21:45
Máte to tady vážně moc pěkný :-)

Eduard Štůla | stula@super-radio.cz
2009-01-04 12:21:45
Vážení čtenáři, po delší době se nám podařilo zprovoznit pro Vás diskusi. Budeme rádi, když budete pokládat otázky a názory k našemu webovému portálu.

Přeji hezký zbytek dne

Eduard Štůla (super-radio.cz)

Vyhledávání:
Rádio Tip

Rádio Tipy

Český rozhlas Ostrava
Přehraj rádio online
Online poslech všech českých rádií

Newsletter

Chcete-li pravidelně dostávat novinky o portálu Super-Rádio.cz, tak se registrujte! Budete informováni na e-mail:

Anketa

Jakým způsobem posloucháte rádia?
Rádiový přijímač
26%
Internet
25%
Chytrý telefon
24%
Neposlouchám rádia
25%

Ze světa médií


Bez nahlížení do registru to nejde. I se záznamem ale dostanete půjčku


Od 1. prosince 2016 vstoupil v platnost Zákon č. 257/2016 Sb., tedy Zákon o spotřebitelském úvěru. Ten obsahuje některé změny pro poskytování půjček, a to v bankovním i nebankovním sektoru. Zároveň upravuje řadu skutečností s úvěry souvisejícími....


Zámek Libochovice je magnetem Ústeckého kraje. Poznejte kouzelné místo


Možná jste nevěděli, že hodně filmů a pohádek se natáčelo na zámku Libochovice. Je to kouzelné místo v Ústeckém kraji. Přečtěte si, proč město na Ohři v severních Čechách navštívit a co vše je tam k vidění....


Simpsonovi budou s novým hlasem Lízy. Víme, kdo bude dabovat místo zesnulé Heleny Štáchové


28. řadu amerického kresleného seriálu Simpsonovi, v níž hlas Lízy Simpsonové dabovala nedávno zesnulá Helena Štáchová, převezme Ivanka Korolová....


Coca-Cola a další limonády ve dvoulitrových lahvích už v Česku nebudou


Nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley tonic se v Česku už nebudou prodávat ve dvoulitrovém balení. Je to poměrně zásadní změna. Místo toho na pultech obchodů najdeme balení o nižších či větších velikostech....


© 2006-2017 Super-Rádio.cz a Radioweb.cz