
Pošli to dál na Rádiu Impuls
5. 1. 2012 13:01, Eduard ŠtůlaRádio Impuls se snaží ve svých reklamních kampaních vytvořit úsměv na tváři všem, kteří o něj stojí. Stanice chce prakticky naplnit to, co říká ve svých „úsměvových“ marketingových kampaních od roku 2006 (např. „Vyměňte si úsměv“, „Úsměv je všude“). Nyní přichází Pošli to dál, nová kampaň založená na myšlence rozdání úsměvu těm, kteří ho nejvíce potřebují.
Od 11. ledna 2012 Rádio Impuls začne vybízet své posluchače k tomu, aby posílali příběhy lidí ze svého okolí, kteří si pomoc opravdu zaslouží. Stanice pak nejenže některým z nich skutečně přímo v éteru jejich přání splní, ale navíc došlé příběhy představí na microsite, která je pro tento účel zřízena na webu www.impuls.cz. Tam budou moci posluchači nový příběh nejen přihlásit, ale také projevit svoji solidaritu či sympatie a aktivně se do pomoci ostatním zapojit.
„Snažíme se o to, aby vznikly jakési řetězy dobrých skutků. Proto jsme iniciativě dali název ,Pošli to dál‘. Každý, komu někdo prostřednictvím našeho projektu pomůže, se bude moci rozhodnout poslat svoji radost dál pomocí někomu jinému. Vše bude mít svoji odezvu jak na webu, tak přímo ve vysílání Rádia Impuls. Rádi bychom zvedli vlnu solidarity a porozumění, rozvířili debatu na téma mezilidských vztahů a dobrými skutky propojili a pozitivně nakazili celou Českou republiku,“ říká Karolina Šimová, marketingová ředitelka Rádia Impuls.
Hodnoťte jako ve škole: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 Výsledná známka:2,93
Hlasů: 6386